Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elisa2 schreef:Dat is die met Negro er achter toch? Next Level heeft echt merries nodig met een goed achterbeen. Die brengt hij niet mee.
Edit*
Zit Ferguson achter zie ik, maar ook So you can Dance heeft niet echt een goed ondertredend achterbeen. Wat ik echt bij veel nakomelingen zie. Maar wel mooie modellen met een mooi front.
carola schreef:Waarom maar twee Kathleen? Efeera ook niet meer?
Ik heb de onderstaande merries die ik sowieso wil dekken:
- Contango x Vivaldi (elite preferent prok): deze ga ik met McLaren doen, daar heb ik er al 4 van, en die zijn allemaal top. Ik heb alleen nog geen merrietje voor mijzelf om aan te houden voor de toekomst....
- Glamourdale x Johnson (elite ibop doc): voor deze vind ik het heel lastig. Ik denk aan Daan G of evt Royal dynamic.
- Uphill x Metall (elite preferent sport ibop prok): nog echt geeeeeeen idee. Grote, massale merrie. Heeft een hengst nodig met een mooi hoofdje en een goede bovenlijn.
- Negro x Westpoint (elite sport prok): ook nog geen idee, maar zelf drachtig van Royal Dynamic en dat veulen komt pas in mei, dus ik heb nog even om na te denken.
- Franklin x Gribaldi (elite ibop prok): bloedmooie merrie en fantastische beweger. Maar moet niet kleiner worden. Eigenlijk ook nog geen idee, maar ze is nog niet cyclisch dus ik heb ook nog even.
Verder heb ik nog 3 jonge merries waarvan ik nog niet weet of ik ze ga dekken. Dat hangt er een beetje van af hoe ze zich ontwikkelen, wat de geleerden van deze merries vinden en hoe het gaat met evt verkoop van wat paarden.
- Next Pitch x Van the man
- Frankie Lee x Uphill
- McLaren x Johnson
Van deze drie is de Next Pitch denk ik de beste beweger, maar qua papier vind ik die het minst interessant. Zelf ben ik wel erg gek op de Frankie Lee, maar de McLaren is ook niet verkeerd.
Kortom; ik ben heeeeeel benieuwd wat ik de komende maanden ga doen!