Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zinzi_jewel

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:48

Kyento is naar de osteo geweest . Zat vast van achter.
Glimt als n spiegel
Heeft n droog kuchje met zonnig weer is het erger. Lijkt allergie op pollen ofzo .
Is snel als ie moet werken.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:05

_Tarzan schreef:
Audesta, de foto's spreken voor zich, je bent zichtbaar content over je knappe zwarte :D
Elisa, wat ziet ze er goed uit met knotten, knap dier <3
Dais, die wedstrijd komt goed hoor! Laat je hier weten hoe het ging? :D
WE lijkt mij eens leuk voor een keertje te doen, niet als wedstrijddoel. Ik heb sowieso geen doel in het rijden :') Gewoon lekker genieten is mijn doel.
Zinzi, wat jammer zeg, was een heel mooi zadel! Ik heb helaas net een nieuwe die goed bevalt.
Hoe is het met Kyento? Wordt tijd voor beter weer he!

Hier gaat Karma goed, we genieten lekker verder. Zondag was ik uitrijden met stalgenoot maar man wat kan ze heet worden := Ze was echt een tikkende tijdbom en aan het einde vond ik het ook niet meer grappig :') Schuim stond ook overal whahaha!

Dankjewel :)

Dat heet worden klinkt wel erg vermoeiend, was er een reden waarom ze zo heet werd?

Fijn dat het goed gaat met Kyento.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:53

Wat fijn dat het goed gaat met Kyento <3

Elisa, dat is het ook wel, de reden geen idee maar ze doet het alleen als ik met die ene stalgenoot ga. Die draait om bij alle kruispunten en dat lijkt de trigger te zijn :') We moesten zondag langs vogelverschrikkers die pal naast de weg lagen, die van stalgenoot draaide om, Karma meteen door laten lopen en die liep er zo langs _O- Haar Spaanse gedrag begon even later daarna ook pas weer haha!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:56

Die draait om omdat ie dat eng vindt/ schrikt? Fijn dat Karma wel lekker cool is!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:48

Bij die vogelverschrikkers dacht hij inderdaad, daar ga ik niet langs en dan loopt Karma gewoon door, gelukkig :D
Bij de kruispunten wil hij vooral naar huis, draait gewoon om en krijgt ze hem bijna niet vooruit en dan begint Karma aan haar Spaanse spatjes :+ Maar ze doet het sowieso ook als zij voorop gaat bij dat paard. Bij andere paarden heeft ze dat niet dus ik heb geen idee waarom ze het bij hem wel doet :')