mbkaatje schreef:Mee eens, maar ik bedoelde meer met gegroeid, dat ze volwassener is geworden. Vandaar de aanhalingstekens.
Ha... daar had ik overgelezen, over die " "

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mbkaatje schreef:Mee eens, maar ik bedoelde meer met gegroeid, dat ze volwassener is geworden. Vandaar de aanhalingstekens.
misterA schreef:Morgen moet Astrid nogmaals geinsemineerd worden, er zijn wel twee eitjes en
daar gaat vaak wat meer tijd overheen voor ze ovuleren, werd me verteld.
CGJ12 schreef:misterA schreef:Morgen moet Astrid nogmaals geinsemineerd worden, er zijn wel twee eitjes en
Statistisch gezien blijkt bij paarden dat in een dergelijk geval meestal beide eitjes bevrucht worden of géén......
Heel gek.
De kans op een enkele bevruchting is relatief erg klein las ik ergens. Sterkte dan maar...
Mag je na 14 dagen scannen (of spoelen op de 7e dag. Heb je wellicht dubbel prijs)
misterA schreef:Morgen moet Astrid nogmaals geinsemineerd worden, er zijn wel twee eitjes en
CGJ12 schreef:misterA schreef:Morgen moet Astrid nogmaals geinsemineerd worden, er zijn wel twee eitjes en
Statistisch gezien blijkt bij paarden dat in een dergelijk geval meestal beide eitjes bevrucht worden of géén......
Heel gek.
De kans op een enkele bevruchting is relatief erg klein las ik ergens. Sterkte dan maar...
Mag je na 14 dagen scannen (of spoelen op de 7e dag. Heb je wellicht dubbel prijs)
haan schreef:Dat kan toch tot de 30e dag? Dan knijpen ze er een weg
misterA schreef:Klopt, maar hoe eerder hoe beter. Ik vraag dan ook altijd aan de da om de beste, bijv de zwarte, te sparen.
terorita schreef:misterA schreef:Klopt, maar hoe eerder hoe beter. Ik vraag dan ook altijd aan de da om de beste, bijv de zwarte, te sparen.
dan hebben ze vorig jaar bij Leur ook de goede weg gehaald!!
de zwarte bleef over
terorita schreef:misterA schreef:Klopt, maar hoe eerder hoe beter. Ik vraag dan ook altijd aan de da om de beste, bijv de zwarte, te sparen.
dan hebben ze vorig jaar bij Leur ook de goede weg gehaald!!
de zwarte bleef over
elllis schreef:terorita schreef:dan hebben ze vorig jaar bij Leur ook de goede weg gehaald!!
de zwarte bleef over
Dan komt het wel goed jullie DA heeft er dus gevoel voor
CGJ12 schreef:Da's nog maar de vraag........
Want die "vermoorde" (want vindt de katholieke kerk hier eigenlijk van?) was óók een zwarte, en 10 punten beter.........
haan schreef:Dat kan toch tot de 30e dag? Dan knijpen ze er een weg
karinna schreef:Ik weet het je wilde geen inteelt en ook geen Flemmingh, maar toch.... zou Ampère juist niet wat exta's toevoegen?![]()
Body, prachtig paard, mooie bewegingen... en dat ik combinatie met uw 'mooie Astrid'.
Of om een geheel andere bloedlijn te creeën, waarom niet Contango 'himself'?