Alsof je die überhaupt nodig hebt in Nederland om 's winters je paarden beweging te geven

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
eilander schreef:Ik geef het toe ,ik ben een waardeloze fokker.
Ja ,stom was even vergeten dat ik geen binnenbak heb.
Pipo schreef:Kan een leuke discussie zijn: Wat is beter voor een veulen.........een binnenbak of een weiland
eilander schreef:Maar geen idee of dat ik nu waardeloos benIk geef het toe ,ik ben een waardeloze fokker.
Ja ,stom was even vergeten dat ik geen binnenbak heb.
Pipo schreef:Kan een leuke discussie zijn: Wat is beter voor een veulen.........een binnenbak of een weiland
sprakeloos schreef:Ik heb op dit moment vergunningsaanvragen liggen voor een overdekt weiland, soort Amsterdam ArenA waar afhankelijk van het weer een dak over het weiland kan
Aimee schreef:sprakeloos schreef:Ik heb op dit moment vergunningsaanvragen liggen voor een overdekt weiland, soort Amsterdam ArenA waar afhankelijk van het weer een dak over het weiland kan
Zijn dan ook de kosten 10.000 euro per keer dat je het dak open of dicht wil maken?![]()
![]()
Anders is het best handig, mits je een goede oplossing hebt voor de bezonning
sprakeloos schreef:Pipo schreef:Kan een leuke discussie zijn: Wat is beter voor een veulen.........een binnenbak of een weiland
Ik heb op dit moment vergunningsaanvragen liggen voor een overdekt weiland, soort Amsterdam ArenA waar afhankelijk van het weer een dak over het weiland kan
Aimee schreef:Zijn dan ook de kosten 10.000 euro per keer dat je het dak open of dicht wil maken?![]()
![]()
Anders is het best handig, mits je een goede oplossing hebt voor de bezonning
Pipo schreef:Kost dat 10.000 per keer
Jeetje, dan mogen ze weleens wat beter gaan voetballen zeg.............