Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
obsession schreef:San remo vond ik ook zwaar tegenvallen... maar goed, wordt ook aan alle kanten gerukt en geplukt aan dat dier...
obsession schreef:San remo vond ik ook zwaar tegenvallen... maar goed, wordt ook aan alle kanten gerukt en geplukt aan dat dier...
ART_UMA schreef:Trento blijf ik niks vinden. Veel kantelen van hoofd, actie van voren maar te veel naar tuigen en een ruiter die voor mij meer mag mee zijn met haar paard.
Sammie schreef:Om evne terug te komen op de vorige pagina. De rousseau x whinny jackson moet morgen? Weet iemand ook ong. hoe laat?
Pipo schreef:Wat een gelul dat commentaar.........in de verruimingen. Heb dat dier alleen maar zien versnellen en niet zien verruimen.
obsession schreef:Decor Dreamcatcher, Fijn paard, wordt ook fatsoenlijk gereden!!
(bb) anneliesdj schreef:Welke Cantos nakomelingen komen in de 3e bezichtiging, behalve Zucculli, nr 33? En zijn er ook paarden met Kigali in de afstamming?
Sammie schreef:Wat een goed Engels kan die man zeg(bb)
anneliesdj schreef:wat zijn ze nu eigelijk aan het doen?