Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Aimee schreef:asjemenou schreef:Ik vind hem totaal niet natuurlijk lopen, alles is eraan gereden!
Natuurlijk heel knap van de ruiter, maar hoe loopt ie echt, wat fokt ie door? De ruiter krijg je er niet bij!
Dan zie ik liever een hengst wat minder spectaculair, maar wel op eigen benen zodat je weet wat de hengst zelf doet.
(dit ging over Uptown)
En toch hè.... ik heb hem gezien toen HP hem de allereerste keer na het verrichtingsonderzoek ergens voorstelde in een klein showblokje.... toen was hij superbraaf, zeker vergeleken met zijn leeftijdsgenoten. Bovendien liep hij super fijn, los door het lijf, van achter naar voren met een goed achterbeen en een mooi voorbeengebruik. Heel makkelijk zag het er ook uit, óók bij het losrijden.... HP was nauwelijks aan het sleutelen, wat hij toen liet zien leek er echt niet aangereden en het was echt wel goed.

Aimee schreef:asjemenou schreef:Ik vind hem totaal niet natuurlijk lopen, alles is eraan gereden!
Natuurlijk heel knap van de ruiter, maar hoe loopt ie echt, wat fokt ie door? De ruiter krijg je er niet bij!
Dan zie ik liever een hengst wat minder spectaculair, maar wel op eigen benen zodat je weet wat de hengst zelf doet.
(dit ging over Uptown)
En toch hè.... ik heb hem gezien toen HP hem de allereerste keer na het verrichtingsonderzoek ergens voorstelde in een klein showblokje.... toen was hij superbraaf, zeker vergeleken met zijn leeftijdsgenoten. Bovendien liep hij super fijn, los door het lijf, van achter naar voren met een goed achterbeen en een mooi voorbeengebruik. Heel makkelijk zag het er ook uit, óók bij het losrijden.... HP was nauwelijks aan het sleutelen, wat hij toen liet zien leek er echt niet aangereden en het was echt wel goed.
asjemenou schreef:thinkaboutit schreef:volgens mij ging er met de pavo cup een ander paard onderuit hoor
Zit te denken welke het dan was.
Jan_VT schreef:Ik denk dat ik dat stukje ook heb gezien Aimee. Ik had hetzelfde gevoel als jij. Maar in Weert schrok ik toch wel even.
Jan_VT schreef:Ik vind hem totaal niet natuurlijk lopen, alles is eraan gereden!
(dit ging over Uptown)
bambi76 schreef:
Ja santano ging ff flink acrobaatje spelen..zou je eigenlijk iet van hem verwachten...
amaze schreef:Even een vraagje tussendoor ;laten jullie je keuze voor een hengst(oa ) bepalen door hoe een hengst in de HC presteert ?

)te genieten .asjemenou schreef:En dat heb ik helaas nooit gezien, toen ik hem voor de eerste keer in real live zag was ie al ''verpest''
Ik vind het zo`n mooie hengst, en dan dat koppie
asjemenou schreef:Idd, en niet alleen HC maar ook Pavo, verden, hengstenshows, dekken ect ect...
En dan moeten ze het liefste ook nog altijd op de toppen van hun kunnen lopen.
Vind het niks gek dat ze af en toe er een beetje genoeg van hebben, en idd de ruiters ook, ik doe het ze niet na!
Spring al van een paard als ik denk dat ie gek gaat doen
)nog zeggen "nog een rondje voor de fokkers "
Aimee schreef:asjemenou schreef:En dat heb ik helaas nooit gezien, toen ik hem voor de eerste keer in real live zag was ie al ''verpest''
Ik vind het zo`n mooie hengst, en dan dat koppie
Sja.... "verpest". Zo grof zou ik het niet benoemen, HP is toch wel een ruiter van kaliber. Maar ook ik snap niet zo goed waarom hij de paarden tegenwoordig zo voorstelt.
Jan_VT schreef:bambi76 schreef:Ik heb in ieder geval afgesproken dat ik wel in den Bosch ff ga kijken hoe het losrijden met Uptown verloopt dat heb ik nu niet gezien.
Je gaat schrikken denk ik...