liliputter schreef:18 maar?
Ja, dit jaar is pas z'n officieele dekjaar. Die mensen hebben hun merrie laten dekken toen hij nog niet ggk was

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liliputter schreef:18 maar?
Mireille1970 schreef:Nou ik persoonlijk hoop dat ze mooier in het echt waren dan op de foto.
marcolemar schreef:Mireille1970 schreef:Nou ik persoonlijk hoop dat ze mooier in het echt waren dan op de foto.
over welke heb je het nou?
veronalover schreef:Hoi...
is er iemand vandaag naar Vivaldi afstammelingenkeuring geweest???
*hoopt zo
Menk schreef:Is er iemand wezen kijken bij Vivaldi vandaag?
En heeft iemand ons veulentje misschien gezien, Bambi, zwart veulen moeder is een ulft merrie.
Mijn moeder kon helaas ook niet heen is ziek..
Mireille1970 schreef:Ehm bijna wel ja. Weinig uitstraling alleen al. Splinterig ja, maar niet bloederig als in gouden-draad. Zien er erg "gewoon" uit.
liliputter schreef:tsja wie heeft nu het beste rapport: uptown of vivaldi?
Mireille1970 schreef:Nou, als dat een goede indruk moet geven.....................
celano schreef:Mireille1970 schreef:Nou, als dat een goede indruk moet geven.....................
Jeetje, die foto's zet je toch niet op je eigen site? Ik wete niet wie de pr van Edward doet, maar ik heb ook even andere foto's bekeken en het is echt een aanfluiting.
Maar ik ben ook geweest (alleen naar de linghs omdat ik in de buurt was en dit jaar geen enkele andere afstammelingenkeuiring kon bezoeken). Ik had al niet zulke posoitieve verhalen gehoord en ben ook geen fan van Lingh als sportpaard (alleen ben ik niet helemaal objectief daarin omdat ik Edward geen fijne ruiter vind) maar ik hoef er ook geen veulen van inderdaad.
arie53 schreef:Für ein Video von Lingh's 1. Spitzenfohlen :klicken sie hier (1,42 Mb) Etwas im Telgang sonst sehr gut.
Mireille1970 schreef:Nou, als dat een goede indruk moet geven.....................
Citaat:
Bron: NW
celano schreef:Jeetje, die foto's zet je toch niet op je eigen site? Ik wete niet wie de pr van Edward doet, maar ik heb ook even andere foto's bekeken en het is echt een aanfluiting.
Gitta1977 schreef:Ze hebben ook zomaar foto's gejat zonder toestemming te vragen, ook niet echt netjes... Ok, het copyright is er nog net niet afgesloopt maar het toont niet echt professioneel... Wat dat betreft heeft Happie het beter voor elkaar..