Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus je kan me in de eerste minuut horen vertrekken en daarna niets meer haha (of een hond die af en toe langs komt lopen). De pootjesblaas komt rond ongeveer 16 minuten.
eerste drie keer dachten we een hengstje, maar ze klemde met het staartje dus toch steeds maar nog een keer gecheckt tot we het goed zagen

Rond half 2 ben ik richting huis gegaan en heb ik op de camera verder gekeken tot ze gepoept had.
Ik denk dat Vu nu wel officieel is verlost van het mogelijke moederschap inderdaad haha. Ik verwacht dat ik over een jaar of 10 de lijn door ga zetten met Nim. Maar vol = vol, dus dat zal de komende tijd nog niet gebeuren (even ervanuit gaande dat iedereen netjes gezond blijft).
En het is echt een Nimue dus ik ben happy.
En haar oortjes krullen, ik denk omdat ze een beetje dubbel hebben gezeten in de baarmoeder.

die heeft de hele vrijdag alleen maar lopen gillen, maar Kirs weigert haar aandacht te geven

het is net een geit haha. Trekt wel weg aan ze gaat grazen en het een beetje afschuurt. Knap halfzusje 
ook bij jouw veulen quir! Kirs zal vast wel bijtrekken over een paar dagen naar Vu toe. Echte mama. 
salatiga1995 schreef:Haha ja toen ze nog geen naam had in het begin noemde we haar ook geit![]()
Eerste dagen was ze ook constant op haar sik aan het kauwen, ach uiteindelijk was hij daardoor wel weg hahaha
Zo leuk om de halfzusjes te vergelijken! Wou niet de spotlight stelen uiteraard dus vandaar de spoiler