Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rozebadeend schreef:En hoewel VDL écht goede hengsten heeft mis ik toch een beetje dat laatste aan uitstraling steeds. Of de stap/draf zijn van mindere kwaliteit bijvoorbeeld. T is het steeds nét niet voor mij.
Hoe staan jullie er in om te dekken met een (nog) niet goedgekeurde jonge hengst?
Cioccolato schreef:Ik dek alleen maar met goes gekeurde hengsten. Zou er ook niet voor kiezen om door een niet goes gekeurde te dekken. Ook niet nu door corona en het verloop. Genoeg die wel gekeurd zijn.. Helemaal omdat ik er maar 1 fok..
Over gesproken.. mijn kleine van Justice
[ [url=m/KGdL25.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pQYYfo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Umeo schreef:Ik vind 3 goede basisgangen ook belangrijk. Uiteindelijk zegt een goede stap ook iets over de lossigheid van een paard. Eentje die een goed voorbeen heeft in draf heeft ook een goede schouder wat voor het springen ook mooi meegenomen is enz...
Cio ziet er goed uit!
Hier staat Etoulon momenteel op 1. Ik zou ook graag eens eentje van Comme Il Faut willen maar met DV is het al 2 x mislukt. Garantie dat vers beschikbaar is geven ze jammer genoeg niet.
Umeo schreef:Ik vond de hengstenshow wel interessant.
Hebben jullie ervaring met nakomelingen van Etoulon? Misschien nog wel een optie voor mijn merrie