Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zannekin schreef:Ja, Anna, al deze paarden in dit topic kunnen piafferen: Relevant, Weltmeyer, Grosso Z en Hohenstein, ook Brentano II en Argentinus veronderstel ik. Ze produceren nakomelingen die door sportmensen erg geliefd zijn of zitten zelf in de topsport, hun nakomelingen hebben geen hoger aantal blessures dan andere.
Volgens mij kan je van elk paard op deze wereldbol een foto op 1 voorbeen in draf nemen. Ik zou het al eerder als een pluspunt gaan aanzien.
De moeizame pogingen om beweging in hokjes te stoppen en ideale bouw met getallen beschrijven gaat eenvoudig niet. Paarden zien niet statisch.
ceasario schreef:Citaat:Als ze dat niet zouden doen en ergens halverwege dat voorbeen moeten plooien dan zou er een raar gehuppel moeten ontstaan om recht te blijven.
Of het andere voorbeen neemt het het eerst over.
Zannekin"]
[quote="ceasario schreef:Citaat:Als ze dat niet zouden doen en ergens halverwege dat voorbeen moeten plooien dan zou er een raar gehuppel moeten ontstaan om recht te blijven.
Of het andere voorbeen neemt het het eerst over.
Zannekin schreef:Vertel, er zijn er al een aantal vernoemd. Ik wacht op die wonderen der natuur
Pipo"]
[quote="Anoukie schreef: