Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
essiesilly schreef:ik heb hem voor de helft (goed) verkocht en komt dan op een super plek te staan waar hij alle kansen zal krijgen en wij kunnen heel goed samen werken dus afspraken staan altijd goed
verkopen is safe ja, maar ik had me van te voren een bedrag voor genomen waar hij voor weg mocht en anders niet, daar is hij niet aan gekomen dus heb ik hem terug genomen
stoffel schreef:Alle totilassen gingen weer met de eigenaren mee naar huis in Borculo
snap niet dat er nog zoveel geld voor geboden werd
ceasario schreef:Suzanne F. schreef:[Niet dat ik weet.
Maar ben niet zo thuis in die veilingwereld. !
Gewoon met vrienden en kennissen wat dollen en bieden..
Tot er zo'n figuur als jij ook mee gaat doen..
Dan moet de verkoper ff kijken hoe "geil" ben je dat je hem wil hebben...nl. hoe reageren je vrienden..
en dan bied hij weer tegen je op..om je nog "geiler" te maken...Intussen houd je als verkoper goed je omstanders in de gaten..
daar kun je meestal aan zien of de pieken op zijn of niet..
Dus je gaat nog een keer mee. en de vrienden van de verkoper klappen er over heen...en jij zegt sorry de prijs is me te ruig..
en de verkoper mag het dier voor bv. 23000,- mee naar huis nemen en ff comm. lappen..
Ik heb er ook wel eens een terug naar huis genomen.
Citaat:Goudkoorts is over - De goudprijs is door een daling van 5,6%, ofwel $104, onder de $1.800 per ounce terechtgekomen. De afgelopen weken heeft het edelmetaal een flinke groei doorgemaakt en beleggers vonden het gisteren het juiste moment om hun winst te nemen. Wall Street Journal
[***] schreef:Ook in crisistijd blijft goed spul duur. Het is het ondereind waar geen centen voor komen....
[***] schreef:Ook in crisistijd blijft goed spul duur. Het is het ondereind waar geen centen voor komen.
tita schreef:de echte rijken hebben geen last van crisis tuurlijk missen zij ook paar miljoen maar of je nou 70 miljoen heb of door de crisis 58 miljoen dat maakt niks uit.
Dus dure spullen zullen blijven bestaan en verhandeld worden
MargreetB schreef:De Totilassen van dit jaar hebben 5000 aan dekgeld gekost, dus 6000 aan kostprijs voordat het op de veiling staat (als het niet meer is). Maar diegenen die ze nú drachtig hebben, díe hebben ze duur drachtig! Als ze dit jaar al niet eens uit de kosten verkocht kunnen worden, op de duurste veiling van het land, dan belooft dat voor volgend jaar weinig goeds.