Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grapje schreef:Wat betreft de aanjagers, ik heb al meerdere malen mee gemaakt van Loeffen in het jury corps zat, alle aandrijvers naar het midden van de ring verwees en in zn uppie het paard over het lijntje liet gaan, het paard bezat het talent, maar dat kwam door de zwepen niet tot uiting, en dat zag de beste man.
sassie76 schreef:Even een vraag. De hoefsmid vraagt mij of mijn merrie kalkoengaten nodig heeft. Voor de stamboekkeuring lijkt mij dat zo ie zo niet aan de orde. Stappen, draven op het harde en vrijspringen in de binnenbak. Maar mocht ze nu doorgaan naar de CK hoe zit het dan? Dat zou ook in de MIddenbeemster zijn...weet iemand dit?
weule schreef:heb je de betreffende afdeling/bestuur erop aangesproken? want die kan er wat aan veranderen.... (evt. volgend jaar). Het is ook niet goed dat er dan daar vooraf geen afspraken zijn gemaakt. Maar dan nog is zo iemand geen idioot naar mijn mening.
of diegene dan capabel genoeg is in de ring, is wat anders.
Maar mijn verhaal was niet zozeer tegen 1 iemand(jou) gericht hoor, meer in het algemeen, ter bewustwording..., niemand hoeft het voor waarheid aan te nemen.
peetje82 schreef:manueeltje, laat je ze echt niet meer in de wei?
Daar kijk ik toch niet naar hoor.![]()
Mn veulen wordt geveild op Prinsjesdag maar gaat toch tot de laatste dag naar buiten![]()
Er kan altijd wat opdoen, aan de longe net zo goed als in de wei.