[TI] ICS-NL Hengstenkeuring Zondag 3 April 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:30

Ik haakte na een paar regels al af :O

snowdon

Re: ICS-NL Hengstenkeuring Zondag 3 April 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:34

Ik kan het me wel voorstellen dat men hun eigen hengst wilt verdedigen als er zo op ingehakt wordt, inderdaad wel jammer dat het zo moet.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 17:52

ik vraag me af of het op deze manier zin heeft, NEE, in mijn ogen niet. dit soort geruzie op internet is voor jezelf echt geen goede reclame,

maar ach bakkie chips erbij en ik vermaak me kostelijk met dit soort reacties, een echte soap de tinkerwereld.

hermes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 18:45

@dobbel, wij zijn niet bezig om reclame voor onszelf te maken (waarom zouden we dat uberhaupt doen), het kan ons niet zo heel veel schelen wat mensen van ons denken, als dat het geval zou zijn, zouden we helemaal niets hebben gezegd ;). Als het zo is dat wij negatieve reclame maken door onze mening op bokt te verkondigen, so be it, wij hebben paarden voor onze hobby en het kan ons eerlijk gezegd niet echt schelen of wij dekkingen krijgen of niet :) (als je dat bedoelt met reclame maken ;) ).

Het enige wat wij doen is aangeven dat wij het niet eens zijn met het jurybeleid van het ICS (ook los van de keuring van onze eigen hengsten) en één van onze paarden verdedigen aangezien iemand hier op bokt ongefundeerd beweert dat één van onze hengsten een beengebrek zou hebben, een belachelijk insinuatie die kant nog wal raakt.

Maar ik ben blij dat ik voor vermaak kan zorgen alhoewel er toch veel mensen aangeven het totaal niet boeiend te vinden :+

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:24

Zag net dat het ICS Nederland de foto's van 3 april geplaatst hebben.

cobfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 20:11

Hallo Ariebren,
Enkele jaren geleden hebben wij een merrie bij u gekocht en wij kunnen ons nog herinneren dat u uiterst Negatief was over het NSvT. Beter gezegd u liet eigenlijk geen spaan heel van deze vereniging, kortom ze konden niets goed doen en wisten absoluut niets van Irish Cobs.
Maar ja, toen waren ze nog geen vriendjes met het ICS.nl

Nu lezen wij vol verbazing dat u andere mensen aanraad en uitdaagd om hun hengst bij het NSvT ter keuring aan te bieden.
Wat ons dan weer erg verbaasd is dat U uw andere hengst Cochise die bij ICS. nl Sterhengst daar nog nooit gekeurd heeft laten keuren.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 20:37

Om wat voor beenafwijking zou het hier gaan dan?

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 21:02

cobfan schreef:
Hallo Ariebren,
Enkele jaren geleden hebben wij een merrie bij u gekocht en wij kunnen ons nog herinneren dat u uiterst Negatief was over het NSvT. Beter gezegd u liet eigenlijk geen spaan heel van deze vereniging, kortom ze konden niets goed doen en wisten absoluut niets van Irish Cobs.
Maar ja, toen waren ze nog geen vriendjes met het ICS.nl

Nu lezen wij vol verbazing dat u andere mensen aanraad en uitdaagd om hun hengst bij het NSvT ter keuring aan te bieden.
Wat ons dan weer erg verbaasd is dat U uw andere hengst Cochise die bij ICS. nl Sterhengst daar nog nooit gekeurd heeft laten keuren.

Moet ik hier op in gaan ??

Ik zou geeneens meer weten wat jullie bij mij gekocht hebben ?
Kruisland zegt mij ook niks.

En verders ga ik geen stamboek discussie aan.
Het enige wat ik wil zeggen is dat er in "Tinkerend" Nederland heel veel verandert is in het laaste jaar.

cobfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 21:18

Ariebren,
Blijkt dat je een zeer selectief geheugen hebt. Wij hebben destijds Lauraine GC bij je gekocht. Karakter was zeker NIET van een Irish cob, dat is dan ook de reden dat we haar verkocht hebben.
Dat je niet wilt reageren tekent de persoon, wel anderen met hun paarden beledigen tot op het bot maar geen enkele zelfkritiek.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 21:23

Waar is Lauraine naar verkocht ??

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 08:13

Ik heb het idee dat het best wel een beetje offtopic gaat.

Kunnen jullie dat per PB doen Ariebren en Cobfan?

Ik ga ff de foto's bekijken op de ICS-site.

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 19:51

Moderatoropmerking:
Hierbij wil ik jullie verzoeken om vanaf hier weer ontopic te blijven en eventuele offtopic discussies via pb te voeren.

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 11:01

heb net de foto`s zitten kijken op de ics site beetje jammer dat mijn ventje nergens op de foto staat....gelukkig heb ik een paar foto`s van facebook af kunnen halen anders had ik niks.....aankomde (zaterdag) dagje voor me verjaardag.....zal ik alles geven op dat stomme foto toestel te laten werken.....en aankomende vrijdag ga ik ff foto`s maken van een zoon van mijn ventje....wie weet gaat dit een opvolger worden......vrijdag middag meer :D

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:07

Ik zal nog wel wat van Geronimo hebben, maar ben pas halverwege en werk fulltime, en kan me er momenteel 's avonds niet toe zetten.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:40

Ben weer erg benieuwd naar alle foto's 8-) Gaat ook eens op de ICS-site kijken iemand had mij alweer gespot daar :=

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 17:54

grid schreef:
Ben weer erg benieuwd naar alle foto's 8-) Gaat ook eens op de ICS-site kijken iemand had mij alweer gespot daar :=

}>
Ook leuke foto's van Maestro Ingrid! Maar niet van super kwaliteit helaas.

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:53

frangelica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 23:59

KootMiraDrum schreef:
Ik zal nog wel wat van Geronimo hebben, maar ben pas halverwege en werk fulltime, en kan me er momenteel 's avonds niet toe zetten.

alle tijd he rustig aan ik krijg zaterdag herkanzing..als nu me foto ding mee wil gaan werken :) /3

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 00:22

Wat was zijn nummer?