Heeft iemand opgevangen dat Anthem van Laura Kraut afscheid neemt tijdens de HK?( zie het sportpaard kettingbrief vraag aan Laura, afscheid Anthem op HK, dat wordt vast een mooi feestje) Zou graag willen weten wanneer dat is...
Sjoert
Geplaatst: 27-01-10 19:26
Dat klopt.
Volgens het programma op donderdagavond.
Tevens een clinic van HP/Vivaldi Imke/Voice Sabine/Velasquez op de vrijdag
Laatst bijgewerkt door Sjoert op 27-01-10 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Is de keuring en showavond ook te volgen via internet?
Heb het kwpn gebeld en er is helaas geen livestream dit jaar. Er waren vorig jaar teveel technische problemen. Wel komen er filmpjes op hun site van de hengsten die door zijn, maar dat is dus niet live. Persoonlijk vind ik dat heel jammer en op zich ook wel vreemd aangezien de Duitse stamboeken het blijkbaar wel voor elkaar krijgen om gewoon live stream aan te bieden tijdens hun hengstenkeuringen.
listiglistje
Geplaatst: 28-01-10 16:18
Ik heb me gisteren laten overhalen om toch vrijdag naar de dressuuravond te gaan.....wie gaan er nog meer?
Anoniem
Geplaatst: 28-01-10 16:19
En de Select Sale dan? Want je kan volgens mij wel online bieden.
En de Select Sale dan? Want je kan volgens mij wel online bieden.
Volgens de dame die ik aan de telefoon had is er helemaal geen livestream. Bij de select sale zal wel weer een pagina zijn waar je de bedragen in de gaten kunt houden en dat ze daar weer online kunnen bieden.
Dat is ook wat, dan moet je het paard van te voren bekeken hebben wil je weten wat je koopt, en dan weet je het nog niet zeker.
sarabande
Geplaatst: 28-01-10 16:23
KWPN en de moderne media
Op KWPN.nl staan de A hengsten nog niet eens, begrijp niet dat dat allemaal zo moeilijk is voor zon groot stamboek. Live stream ook, dat is toch pure reclame in het buitenland.
Snap het ook niet. Zo beroerd was het nu ook weer niet vorig jaar. Een paar haperingen ja. Maar het lijkt me dat het door de ervaring alleen maar beter wordt.
Erg jammer. Misschien bleven er teveel mensen thuis daardoor.
sarabande
Geplaatst: 28-01-10 16:41
mbkaatje schreef:
Misschien bleven er teveel mensen thuis daardoor.
Zou kunnen, maar je mist zo wel een heel groot deel van de buitenlandse markt die mede door Totilas en Parcival bij de dressuur zeer in de KWPN fokkerij geïnteresseerd zijn, en dat weegt toch niet op tegen een paar plaatsen meer verkopen.
__Elizabeth
Ik vind het wel jammer dat het niet uigezonden word Ik ben er donderdag namenlijk wel maar vrijdag niet..
ThePast03
Geplaatst: 28-01-10 17:06
De mevrouw aan de telefoon had het er ook over dat het kwpn natuurlijk maar een vereniging was en dat zoiets als een livestream erg veel kost. (kom ik toch weer op de Duitse stamboeken die het wel voor elkaar krijgen) Toen vroeg ik waarom ze dan desnoods geen betaalde livestream deden zei ze dat er geen bedrijf bestaat wat technisch kan garanderen dat zo'n livestream van goede kwaliteit is.
Begrijpen doe ik dat niet, omdat ik inmiddels toch al best veel livestreams heb bekeken die technisch echt goed waren en ook geen storingen. Verder denk ik dat we al lid toch ook wel wat kunnen veranderen hieraan. Als er maar genoeg leden zijn die wel graag livestream willen tijdens de keuringen moeten we dat toch voor elkaar zien te krijgen? Een vereniging bestaat dankzij de leden.
Edit: Het kwpn zou toch ook gebruik kunnen maken van deze aanbieder van livestreams: http://www.clipmyhorse.de/live/show/1/ Die blijken toch streams van behoorlijke kwaliteit te kunnen leveren zonder al te veel storingen wat ik ondervonden heb.
Ben het roerend met je een ThePast03. Echt een aanfluiting voor het KWPN. climpyhorse doen het vast en zeker want die hebben ook Basel (CH) gebracht. Maar het kost weer teveel moeite en centen (terwijl geld kan nooit een reden zijn moet je zien wat een marktpotentieel je laat liggen zonder i-net).
Mauve7
Geplaatst: 28-01-10 18:33
Echt jammer dat ze geen livestream hebben dit jaar. Vond het vorig jaar super dat ik op die manier toch iets van de bezichtigingen kon zien, serieuze technische storingen kan ik me niet meer herinneren.
Daarnaast vind ik dat ze, behalve de buitenlandse markt, ook de Nederlandse markt benadelen. Niet iedereen kan op een doordeweekse dag zich vrij maken om te gaan. En met alle mogelijkheden die internet tegenwoordig biedt lijkt het me een goede zaak dat het stamboek met de tijd mee gaat.