Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus dat is mooi meegenomen.
Megacarmen schreef:Onze merrie gaat ook naar de keuring in Alblasserdam!
Zij is een 4-jarige merrie van Painted Black. Ze heeft haar PROK certificaat al binnenDus dat is mooi meegenomen.
Wij verwachten er niet veel van, ze wordt gewoon voor stamboekopname gekeurt. Wat meegenomen is, is meegenomen
Heb je een foto van haar?
Maar stiekem hopen op ster mag toch

Megacarmen schreef:Onze merrie gaat ook naar de keuring in Alblasserdam!
Zij is een 4-jarige merrie van Painted Black. Ze heeft haar PROK certificaat al binnenDus dat is mooi meegenomen.
Wij verwachten er niet veel van, ze wordt gewoon voor stamboekopname gekeurt. Wat meegenomen is, is meegenomen

Ze staat overdag buiten, waarvan smorgens paddock en smiddags weide.
Karennnn schreef:Ze loopt ook mee in de sport dus de juiste spieren trainen is voor ons héél moeilijk
Roos_s schreef:Karennnn schreef:Ze loopt ook mee in de sport dus de juiste spieren trainen is voor ons héél moeilijk
hoe bedoel je dit dan??? dan zijn toch juist de spieren al goed ontwikkeld.. ik weet niet welke je spieren anders ontwikkeld??
de ene merrie die dit jaar naar de CK moet loopt in de sport, maar daardoor zijn juist de spieren al ontwikkelt en ga ik niets anders doen voor de keuring..
want die spier ligt er echt bovenop) Karennnn schreef:Megacarmen schreef:Onze merrie gaat ook naar de keuring in Alblasserdam!
Alvast heel leuk dat ze het PROK heeft.Heb je een foto van haar?
Wij verwachten ook niet teveel hoor. Stamboekopname hopen we natuurlijk uiterst wel, maar verder.. Ster zou zeer leuk zijn, maar met stamboek zijn we ook tevreden. Het is niet echt een 'keuringsmerrie' maar een echt sportpaard en daar zijn we meer dan gelukkig meeMaar stiekem hopen op ster mag toch

MvdB_ schreef:Megacarmen schreef:Onze merrie gaat ook naar de keuring in Alblasserdam!
Ik ga eigenlijk ook alleen voor de stamboekopname. Als ik er ooit een veulentje van zou willen vind ik stb toch net even fijner dan VB![]()
PROK is ook al binnen, meteen bij de aankoopkeuring gedaan.
Zie je maar weer dat je er heerlijk tegenaan kan gaan, zonder enige puntjes op de benen.
uletje schreef:Wanneer je je merrie voorbrengt zou ik kleine knotjes maken. Een stuk of 20. Dat is wat het KWPN graag ziet. Ik vind het zelf niet het mooiste maar als de heren dat graag willen zien dan doe ik dat. Er heeft ook in de IDS een stuk gestaan (vorig jaar volgens mij) dat ze dit graag willen zien. Roosjes is heel mooi maar niet voor de keuring.

manic schreef:Overigens heb ik gisteren wel mijn papier weer teruggekregen. Heeft 4 weekjes geduurd om op naam te zetten en overgrootoma's predikaat bij te voegen