Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
denisesilver schreef:Vooral dat laatste. Het is verdorie je eigen hengst. Ga even een middagje zitten en je site is weer aangevuld.
misterA schreef:Grappig... deze discussie.
Bij meerdere reacties barst het van de taalfouten.
Mijn Nederlands is ook niet foutloos maar ik pretendeer dat ook niet.
Ik ben het er wel mee eens dat het heel vaak fantasierijke kletskoek wordt met behulp van A.I.
Dan maar een zelf bedacht en eigenhandig geschreven stukje.
misterA schreef:Grappig... deze discussie.
Bij meerdere reacties barst het van de taalfouten.
Mijn Nederlands is ook niet foutloos maar ik pretendeer dat ook niet.
Ik ben het er wel mee eens dat het heel vaak fantasierijke kletskoek wordt met behulp van A.I.
Dan maar een zelf bedacht en eigenhandig geschreven stukje.
misterA schreef:Misschien ben ik wel te nuchter voor veel van de teksten in hengstenfolders en brochures. Ik kijk meer naar de cijfers en indexen.
Er staan wel opmerkelijke teksten tussen. Soms.
Gaat toch niets boven echt en fantasie.
janderegelaa schreef:misterA schreef:Misschien ben ik wel te nuchter voor veel van de teksten in hengstenfolders en brochures. Ik kijk meer naar de cijfers en indexen.
Er staan wel opmerkelijke teksten tussen. Soms.
Gaat toch niets boven echt en fantasie.
Uiteindelijk klopt de info wel al is hij vaak wat opgeklopt. Ik geloof niet dat het Chat GPT is want dit is ook zoals Joop praat op een hengstenshow. En ik vind het prima, liever een mooi verhaal erbij. De cijfertjes controleer ik later wel.
janderegelaa schreef:Willemiens schreef:Spannend Jan, wordt dit een Johnson?
Zeker! Morgen uitgerekend maar dat gaat hem niet worden. Het duurt denk ik wat langer om een palomino merrietje met 4 witte benen en een smalle bles te maken

c_alsemgeest schreef:janderegelaa schreef:
Zeker! Morgen uitgerekend maar dat gaat hem niet worden. Het duurt denk ik wat langer om een palomino merrietje met 4 witte benen en een smalle bles te maken
Hopelijk wordt je bestelling goed afgeleverd
Wat waren precies de kleur kansen bij deze combi?
Ik heb wel een valk Johnson gekend, die was eerst van onze toenmalige staleigenaar en daarna van een stalgenoot hier, was een gaaf beest.