Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:03

{:} {:} {:} Wat is het toch fijn dat het weer wat lekker weer wordt, ik heb dan ook meteen zin in wat meer met mijn paarden te gaan doen..

@sol de laatste maand is de laatste week hé zeggen ze toch altijd van de zwangerschap! Ik vond het destijds vreselijk die laatste maand :)
@Dorien sterkte met je paard
@Audesta je moet meer in jezelf geloven hè :):)
@tarzan zalig {:}

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:05

Tarzan ja dat is zo'n ding he, als je ze meer traint, worden ze fitter :')

Elisa hoe oud is ze nu ook al weer? Maar uit het schoftje groeien door uitzwaren is beter dan dat ze dik wordt haha

Kelly succes met de laatste loodjes en wat fijn dat je zo'n mooi plekje gevonden hebt!

Audesta nee. Totaaaaaaal niet herkenbaar. Echt niet :+ :+ Toch altijd fijn om even de juf-check te hebben dan :))

Deertje nou dat weer is echt geweldig! Ik heb ook meteen meer motivatie

Lis was gister hélemaal over de flos want toen we bezig waren renden er reetjes door de wei. Het is ook wat met dat paard he...

Audesta

Re: Iberische paarden in de schijnwerpers #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:24

Ja maar hertjes zijn ook wel echt een beetje gek :')

Ja en om de filmpjes te zien zo dus. Ik herkende mijn eigen paard bijna niet joh :+
En dan dacht ik dat ik 'langzaam' ging :+

Ik ga een paar uurtjes werken en dan even lekker naar buiten!

Elisa, voor de kar is dat nog moeilijker idd. Maar daar maak ik me met de mini ook niet super druk om. Wil hem zo recht mogelijk hebben en comfortabel maar heb verder geen ambities met hem.

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:31

ja maar die komen hier toch echt regelmatig door de wei gehuppeld := Je zou bijna denken dat ze er aan gewend zou zijn

Haha er komt kracht tevoorschijn :D Het zag er ook wel echt goed uit!

Deertje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:34

Maartje_M schreef:
ja maar die komen hier toch echt regelmatig door de wei gehuppeld := Je zou bijna denken dat ze er aan gewend zou zijn

Haha er komt kracht tevoorschijn :D Het zag er ook wel echt goed uit!

Wij hebben hier ook vaak hertjes. Als ik met mijn PRE op wandel ben, kunnen ze ons zo op een meter of 7 gewoon voorbij gaan. Prachtig vind ik dat, en Mero geeft er ook geen zier om, hij staat er dan gewoon naar te kijken terwijl ik er gewoon opzit <3 <3
Ik zeg vaak, ik heb de braafste PRE die er is :D :D :D :D Alles is goed, zolang hij maar op tijd zijn eten heeft :D
Heerlijk dit ras, als ik het vergelijk met mijn drukke KWPN'ers vroeger... mocht ik daarmee op wandel zijn geweest, en we kwamen hertjes tegen, je vond mij nooit meer terug :D :D :D

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:47

Hahahhaa geweldig. Zo een heb ik er ook. Maar die is mij dus te braaf :+

Hier sprong er ooit 1 5 m voor mij het pad over. Mijn pensionada kreeg echt bijna een hartaanval ter plekke :')

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:06

Ah arm paard! Havanna die ziet de hertjes vaak niet eens. :+

Maar ik snap wel dat het voor paarden eng kan zijn. Ik ben echt blij dat ik geen KWPNers meer heb. Dat is leuk als je jong bent. 8-)

Nu ben ik wel benieuwd naar de filmpjes Audesta. Ik snap dat je met de mini geen dressuur ambities hebt voor de kar. Lekker op pad gaan is ook heerlijk!

Ze is nu net 6 Maartje, moet nu wel oppassen hoor. Ze moet niet dikker worden.

Afbeelding
Deze foto is goud, eindelijk na 2.5 jaar durft te ze kroelen.

Ik raak ook gemotiveerd van dit weer maar vind het gewoon ook echt al erg warm haha.

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:18

Ze staan op mijn insta :D

Aaah zo fijn als je paard eindelijk vertrouwen genoeg heeft om toenadering te zoeken <3

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:24

Wat een lieve foto <3

Ah dan is ze een jaar jonger dan Lis, dat kan ik misschien wel onthouden :') Maar dan zal ze nu wel een beetje richting klaar met uitzwaren gaan ook