Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardje2013 schreef:Ik ben wel benieuwd wat voor jullie de keus zou zijn om met een hengst te dekken die aangewezen is? voor al om wat als hij niet goedgekeurd gaat worden.
s0173957 schreef:paardje2013 schreef:Ik ben wel benieuwd wat voor jullie de keus zou zijn om met een hengst te dekken die aangewezen is? voor al om wat als hij niet goedgekeurd gaat worden.
In het geval van Next Pitch, die zal sowieso wel ergens in een Duits stamboek z'n brevet krijgen dus dan moet je nergens bang voor zijn...
misterA schreef:Na doorverwijzing naar de tweede bez. de aanvullende foto's, . Na aanwijzing en voor goedkeuring moet spermaonderzoek , WFFS status bekend zijn.
s0173957 schreef:misterA schreef:Na doorverwijzing naar de tweede bez. de aanvullende foto's, . Na aanwijzing en voor goedkeuring moet spermaonderzoek , WFFS status bekend zijn.
Maar het kan dus best zijn dat hengsten er in de 2de bezichtiging bij zijn die röntgenologisch niet voldoen aan de eisen?
Of kijken ze gewoon alleen nog maar naar de D-OC waarde?
ullaatje schreef:Ik zit serieus te kijken naar First Dior van v Uytert
Zou echt wel graag een echt vrije hengst gebruiken ( geen jazz krack ferro )
Vind Fontaine ook super, maar die heeft ongelijke voeten en dat heeft de merrie ook iets.
MacavityL schreef:ullaatje schreef:Ik zit serieus te kijken naar First Dior van v Uytert
Vind Fontaine ook super, maar die heeft ongelijke voeten en dat heeft de merrie ook iets.
Naast Fürst Dior zou je evt ook kunnen kijken naar de andere Fürstenball zoon, Floyd TN, komt dit jaar bij Nijhof ter beschikking.
MacavityL schreef:ullaatje schreef:Ik zit serieus te kijken naar First Dior van v Uytert
Naast Fürst Dior zou je evt ook kunnen kijken naar de andere Fürstenball zoon, Floyd TN, komt dit jaar bij Nijhof ter beschikking.
carola schreef:Met zijn voorbeen-gebruik en veel wit kan ik mij best indenken dat er tuigpaarden fokkers zijn die hem gaan gebruiken in het kader van bloedspreiding. Dat is toch best een dingetje bij de tuigpaarden, dus die fokkers moeten wel wat verder gaan kijken dan alleen naar de bekende tuigpaardhengsten.