Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

simpie94 schreef:Ik vond het blok leuk waar de jonge hengsten getoond werden met de moeder.
Eigenlijk vond ik alles wel prima tot aan het geram op een drumstel.
Heel het jaar hebben we het over harmonie en happy athlete, dan heb je lekker op het voorterrein je paard los gereden om optimaal te kunnen laten zien, de werkgever blij want dat levert weer wat extra dekkingen en dan krijgen ze Max 5 min om te showen. Om binnen te komen op een soort festival terrein met gedimde verlichting. Puur overleven voor de ruiters en alle harmonie en happy athlete verdwenen. En een teleurgestelde werkgever want zijn of haar hengst heeft geen normaal rondje kunnen laten zien.
Sorry, maar hier ging het gewoon echt even mis in de organisatie.
De saxofoon daarentegen kon ik wel waarderen en daar hadden de paarden ook geen last van.

kel106 schreef:Wat ik opvallen vond maar misschien dat dat wel toeval was hoor? Dat de hengsten van v Olst naar mijn idee vaak degen waren die heel veel last van spanning hadden. Totaal begrijpelijk hoor ik kom daar denk ik nooit rond met mijn paard maar dat sprong er voor mij ook wel een beetje uit.