Sorry Plutolover, had over je berichtje heen gelezen. Sterkte!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
droversrun schreef:Jeetje Janine wat ontzettend verdrietig!! Sterkte...
Nijnwat is ze knap, echt als veulen al een zwak voor gehad.
Gefeliciteerd pradadan, Nacho is super knap aan het worden!
Voor de rest wat een grote paarden zijn onze veulentjes al geworden. Ik lees hier regelmatig mee maar reageer eigenlijk nooit. Leuk om te zien zo iedereen al lekker bezig en de paardjes zo groot al
Guusje doet het ook goed, ze heeft wel echt een tik gehad in de groei door 2 keer zo ziek te zijn geweest in de opfok. Blij dat we haar vorig jaar al hebben opgehaald. Hier doen we alleen nog maar een keer in de week aan de longe en een keer in de week voor de kar. Ookal is ze ‘al’ 3,5 ik vond haar echt nog te iel om op te klimmen. Nu heb ik zelf eerst even focus op de laatste selecties voor Tokyo dus kan nu even niet iets brekendenk over een maandje eens rustig aan beleren. Eerst nog lekker een beetje groeien
Aaahhh Guusje... wat leuk haar weer te zien. Wordt ze verkocht? Wij hebben nog contact gehad op de dag dat ibbeltje werd geboren. Zo leuk je weer tegen te komen hier. Ibbeltje is net zadelmak. Gaat super..heeeeel erg rustig aan hoor. Super leuk lief meisje geworden. Hoe gaat het verder met jou??
[ [url=m/wFHsHW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OO5dbp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alweer een paar weken terug.
Ze is trouwens voor de verkoop. Mocht iemand nog iemand weten die een niet al te grote friese merrie zoekt, sport gefokt en enkelspan beleerd, voor een normale prijsklasse let me know. Uiteraard alleen voor een gouden stalletje
Vulina schreef:Tijdje niet gereageerd, sorry..
Onze 2018 hengst is verkocht.. Hij is terecht gekomen bij een olympisch amazone, dus hopelijk gaan we nog veel van hem horen!
[ [url=m/ih7ofy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VuXGz3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Timmie06 schreef:droversrun schreef:Jeetje Janine wat ontzettend verdrietig!! Sterkte...
Nijnwat is ze knap, echt als veulen al een zwak voor gehad.
Gefeliciteerd pradadan, Nacho is super knap aan het worden!
Voor de rest wat een grote paarden zijn onze veulentjes al geworden. Ik lees hier regelmatig mee maar reageer eigenlijk nooit. Leuk om te zien zo iedereen al lekker bezig en de paardjes zo groot al
Guusje doet het ook goed, ze heeft wel echt een tik gehad in de groei door 2 keer zo ziek te zijn geweest in de opfok. Blij dat we haar vorig jaar al hebben opgehaald. Hier doen we alleen nog maar een keer in de week aan de longe en een keer in de week voor de kar. Ookal is ze ‘al’ 3,5 ik vond haar echt nog te iel om op te klimmen. Nu heb ik zelf eerst even focus op de laatste selecties voor Tokyo dus kan nu even niet iets brekendenk over een maandje eens rustig aan beleren. Eerst nog lekker een beetje groeien
Aaahhh Guusje... wat leuk haar weer te zien. Wordt ze verkocht? Wij hebben nog contact gehad op de dag dat ibbeltje werd geboren. Zo leuk je weer tegen te komen hier. Ibbeltje is net zadelmak. Gaat super..heeeeel erg rustig aan hoor. Super leuk lief meisje geworden. Hoe gaat het verder met jou??
[ [url=m/OO5dbp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alweer een paar weken terug.
Ze is trouwens voor de verkoop. Mocht iemand nog iemand weten die een niet al te grote friese merrie zoekt, sport gefokt en enkelspan beleerd, voor een normale prijsklasse let me know. Uiteraard alleen voor een gouden stalletje
Aaahhhh Guusje!! Wij hebben nog contact gehad toen ibbeltje werd geboren..wat leuk je weer tegen te komen. Alles goed? Guusje voor de verkoop??
Ibbeltje nu![]()
Melewel94 schreef:Moet zeggen dat de mijne er heel makkelijk was, maar pak gewoon een los bit. Met je handen het bit voorstellen, en zelf laten uitpuzzelen wat de bedoeling is. Raakt ie het aan met z'n neus, belonen. En zo stapje voor stapje verder. Dit maakt hem ook zelfzekerder
Mijn jonkie pakt het al aan als ik hem nog maar voor z'n neus hou
San_ner schreef:Hier heb ik er voor het eerst opgezeten!![]()
Vorige week heeft hij zijn eigen zadel gekregen.
Dat weekend kwam ook het meisje die me helpt met het hele proces. Met hangen was hij al zo lief en hij voelde zo vertrouwd.
Daarna erop en een klein beetje rondgestapt. Zo blij mee!
[ [url=m/llQ3zn.jpg]Afbeelding[/url] ]