Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maartje_M schreef:Hier ook niet op stal gehad, wel stappen op het harde wat ging want het is een drama queen buiten en ik dacht dat het niet zo bevoordelijk was als ze zou steigeren of 180 graden om zou draaien haha. Maar het check ligament was echt goed genezen! 6 weken klinkt niet gek hoor

Dais_ schreef:Ik heb Indy nooit op stal gehad tijdens peesblessures en dat is iedere keer weer netjes genezen.
Op stal wordt ze helemaal gek en krijgt maagzweren vd stress dus dat is gewoon geen optie.
Maartje, balen is dat he! Net vandaag! Ik zal dubbel genieten dan, ook voor jou
Toch fijn dat ik het hier ook heb gedeeld. 
+ mag t niet van de stalhouder). Dit lijkt me de beste optie voor nu, maar niet zonder risico idd (maar de andere opties zijn dus ook niet zonder risico's).. Vingers crossed dat de echo goed is..
Ik ging er toch net even liever zelf van genieten
Ice vibe schijnt ook echt fijn te zijn bij peesblessures
J0anieke schreef:Ik lees stiekem nog mee (en ik blijf op de achtergrond globaal meelezen, ik hou jullie gewoonweg niet bij..), met Alana gaat t momenteel niet goed, peesblessure aan check ligament..
Maar wilde even onder het mom van 'gedeelde smart is halve smart' melden dat ik ook vriendschappen heb verloren door verschil in hoe je een paard houdt (en hoe je kinderen 'houdt'). Dat gaat toch een beetje op de achtergrond knagen/botsen.
Ook met rijden botste we vaak. Ze was hard in de hand, paard was 4 en moest al bovenin lopen. Dat ging van kwaad tot erger. Niet lang nadat onze vriendschap bekoelde ging het mis, paard ging in de staak en ging regelmatig kaarsrecht overeind. Tja...
Vooral het stalmanagement is mijn inziens niet een verschil in inzicht, maar echt een welzijnsdingetje..
Audesta schreef:Hier nog nooit een peesblessure aan de hand gehad. Ik klop het gelijk even af wel.
Hoe is het met je pootje Maartje?
Het is echt heerlijk weer he? Zo fijn.

maar goed beter dat dan wat anders. Audesta schreef:Hier nog nooit een peesblessure aan de hand gehad. Ik klop het gelijk even af wel.
Hoe is het met je pootje Maartje?
Het is echt heerlijk weer he? Zo fijn.
Collega riep al: heb je niet gewoon je enkelbanden gescheurd? Ik hoop het tocht niet