Phonix schreef:Dit is wel goed nieuws voor die dat Grey Tonic of de twee andere wilde gebruiken:
https://www.horses.nl/fokkerij/hengsten ... ortpferde/
Oh dat zijn wel interessante hengsten inderdaad. Mooi.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Phonix schreef:Dit is wel goed nieuws voor die dat Grey Tonic of de twee andere wilde gebruiken:
https://www.horses.nl/fokkerij/hengsten ... ortpferde/
Elisa2 schreef:Reesink heeft wel oog voor goede hengsten, en het geeft wellicht weer iets meer bloedspreiding in NL. Ben wel benieuwd naar de andere twee hengsten.

s0173957 schreef:Waarom goed nieuws?
Gaat niet goedkoper zijn dan rechtstreeks in Duitsland bestellen hoor.
En ik Duitsland bestellen is net zo makkelijk als in NL...

carola schreef:Ik denk dat ik elk jaar heel wat meer bestellingen doe ( ook voor klanten). En als je rechtstreeks in het buitenland besteld gaat het echt heel regelmatig mis.
Fijn dat jij dat nog niet hebt gehad

s0173957 schreef:Ik moet als Belg altijd in het buitenland bestellen en de service in Duitsland is net zo goed als in NL hoor.
En ik heb altijd m'n bestellingen ontvangen...
Is echt geen verschil.
amukela schreef:Ik woon 15 minuten bij Reesink vandaan en ik vind het echt jammer dat ze niet aan huis komen insemineren. Nu moet ik het alsnog op laten sturen, wat me €40 per keer kost. Ging eerder met mijn merries naar Nijhof, maar nu ze daar €350 ex BTW rekenen voor hengsten van buitenaf, doe ik dat ook niet meer.
amukela schreef:Ik woon 15 minuten bij Reesink vandaan en ik vind het echt jammer dat ze niet aan huis komen insemineren. Nu moet ik het alsnog op laten sturen, wat me €40 per keer kost. Ging eerder met mijn merries naar Nijhof, maar nu ze daar €350 ex BTW rekenen voor hengsten van buitenaf, doe ik dat ook niet meer.
misterA schreef:Ik snap de h.h. soms ook niet. Als je de Radstake laat insemineren dan moet Reesink hem aanzienlijk meer afdragen dan 40 euro. En dan is het voor jou mooi incluisde inseminatie.