(gister en vandaag ook al) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(gister en vandaag ook al) amaze schreef:@Art-uma "Ik ben er wel voor om meer hengsten met een dekbeperking goed te keuren. "
.
. Jammer hoor Kajanus!
, je moet ervan houden zeg maar
.
amaze schreef:Laten we het er maar op houden dat een goed paard geen kleur heeft
. LDRD schreef:amaze schreef:@Art-uma "Ik ben er wel voor om meer hengsten met een dekbeperking goed te keuren. "
Daar hebben wij het vandaag nou ook weer eens over gehad. Ze sturen te veel naar huis die een kans moeten krijgen.
LDRD schreef:
Opvallendste paard in mijn ogen vandaag: de Metall x Don Primaire! Kleur afschuwelijk, maar zeer mooi dragend en krachtig achterbeen.
Verder vond ik de Rousseau x Whinny Jackson een aansprekend dier.
In zijn algemeenheid vond ik de Ferro groep, de Scandic groep en de Rousseau groep over het algemeen aansprekend met voldoende kracht. De Krackjes konden ermee door, Jazz is mijn ding niet. Rhodium viel mij tegen, had ik meer van verwacht.
Pipo schreef:Ze sturen er ook een heel stel door die er niets te zoeken hebben
LDRD schreef:Pipo schreef:Ze sturen er ook een heel stel door die er niets te zoeken hebben
Absoluut
Pipo schreef:Ik heb de Don Schufro x Beaujolais niet gezien, ben uberhaupt niet geweest, maar op papier zou ik zo dier altijd een kans geven.
. LDRD schreef:
Die heb ik ook niet gezien (ben woensdag niet geweest), maar die mag op afstamming van mij ongezien door.
LDRD schreef:Pipo schreef:Ze sturen er ook een heel stel door die er niets te zoeken hebben
Absoluut
amaze schreef:Die knikkeren ze er morgen of anders in Ermelo wel uit
Gertruud1984 schreef:Welke is dit, had ik even gemist...
Pipo schreef:amaze schreef:Die knikkeren ze er morgen of anders in Ermelo wel uit
Het verleden heeft bewezen dat ze ze gerust goedkeuren
LDRD schreef:Welke interessante duitsers zijn eigenlijk wel door?
LDRD schreef:Een viezige schimmelkleur, je moet ervan houden zeg maar
.
Snap trouwens die kleur niet met die afstamming, maar er is vast wel iemand die de verdere afstamming heeft?
Grootste vergissing van de HK commissie van de dag: het doorsturen van de zwarte OOseven (moeder weet ik even niet meer), die had achter werkelijk helemaal niks. Wordt morgen overigens geveild, ben benieuwd.
Ook de Rubiquil stond mij tegen. Lakoniek....héééél lakoniek.....leuk om zéér brave recreatiepaarden mee te fokken (op zich ook een doelgroep hoor!).
Pipo schreef: