Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Uptown
........... Jan_VT schreef:bambi76 schreef:Ik heb in ieder geval afgesproken dat ik wel in den Bosch ff ga kijken hoe het losrijden met Uptown verloopt dat heb ik nu niet gezien.
Je gaat schrikken denk ik...
bambi76 schreef:Valeron had 73 punten
Heb evt per hengst welke punten ze voor welk onderdeel hadden voor degene die interesse heeft.
bambi76 schreef:Ja dat denk ik ook, maar in de ring loopt ie als een trein (oke hij ging eerst ff staken) en vind ik het wel een mooi dier.
Stennisje schreef:Ik heb hem alleen in de ring gezien, maar hoe was het losrijden.
asjemenou schreef:Ik vind hem totaal niet natuurlijk lopen, alles is eraan gereden!
Natuurlijk heel knap van de ruiter, maar hoe loopt ie echt, wat fokt ie door? De ruiter krijg je er niet bij!
Dan zie ik liever een hengst wat minder spectaculair, maar wel op eigen benen zodat je weet wat de hengst zelf doet.
(dit ging over Uptown)
asjemenou schreef:Stennisje schreef:Ik heb hem alleen in de ring gezien, maar hoe was het losrijden.
Bedoel je Santano?
amaze schreef:Heey ;ik ben toch nog wel een beetje geloofwaardig ..........![]()
![]()

bambi76 schreef:Ja dat klopt van Uptown, maar heb ze erger getruckt zien lopen vandaag het viel mij eigenlijk mee...
Op mij kwam het redeijk goed over...maar ik kan me vergissen...vandaar dat ik hem in de losrij baan wil zien...
Santano
stap 15
draf 17
galop 17
gedragenheid enz. 16
alg indruk 8,5
type 8,5
asjemenou schreef:
phieuw....... Stennisje schreef:Hij gooide zich echt omhoog en bijna achterover.
asjemenou schreef:Ik vind hem totaal niet natuurlijk lopen, alles is eraan gereden!
Natuurlijk heel knap van de ruiter, maar hoe loopt ie echt, wat fokt ie door? De ruiter krijg je er niet bij!
Dan zie ik liever een hengst wat minder spectaculair, maar wel op eigen benen zodat je weet wat de hengst zelf doet.
(dit ging over Uptown)
amaze schreef:![]()
phieuw.......
thinkaboutit schreef:volgens mij ging er met de pavo cup een ander paard onderuit hoor