Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:De Fidermark is een heel mooi paard qua type, model en voorhand, maar kwam in de kooi niet aan het galopperen. Hij was te gespannen en hield zich te vast in zijn lijf. Ik draf was het voorbeengebruik expressief, maar zou het royaler naar voren geplaatst kunnen worden. Ik denk dat de hengst in het geheel teveel last had van spanning.
De Fidermark is een heel mooi paard qua type, model en voorhand, maar kwam in de kooi niet aan het galopperen. Hij was te gespannen en hield zich te vast in zijn lijf. Ik draf was het voorbeengebruik expressief, maar zou het royaler naar voren geplaatst kunnen worden. Ik denk dat de hengst in het geheel teveel last had van spanning.
Samsam schreef:ja die was donkerbruin met wit in zijn staart, apart

zeanine schreef:Citaat:De Fidermark is een heel mooi paard qua type, model en voorhand, maar kwam in de kooi niet aan het galopperen. Hij was te gespannen en hield zich te vast in zijn lijf. Ik draf was het voorbeengebruik expressief, maar zou het royaler naar voren geplaatst kunnen worden. Ik denk dat de hengst in het geheel teveel last had van spanning.
De Fidermark is een heel mooi paard qua type, model en voorhand, maar kwam in de kooi niet aan het galopperen. Hij was te gespannen en hield zich te vast in zijn lijf. Ik draf was het voorbeengebruik expressief, maar zou het royaler naar voren geplaatst kunnen worden. Ik denk dat de hengst in het geheel teveel last had van spanning.
Oh, das jammer. Vond het qua type idd wel een leuk beest. Maar ja als ze het dan niet laten zien dan kunnen ze er niet meer van maken
(zeker als je stukje van pag. 1 erbij leest)
Sammie schreef:Ik doelde trouwens meer op dit plaatje van pagina 3(zeker als je stukje van pag. 1 erbij leest)
Als je 'm groter pakt is ie leuker

Menk schreef:Ik vind het zeer jammer van de Fidermark, ik vond dit 1 van de meest aansprekende paarden van de dag! Ik vind het raar dat ze de special d x astronaut dan wel de kans hebben gegeven en dit paard niet. Ik vond de special d x astronaut een beetje een wereldverneuker door zijn mooie hals en allure. Dit paard had een hele slechte stap en ook last van veel spanning.
Maar ja ze gooien er bij het KWPN wel vaker goede hengsten uit!
sarino schreef:Menk schreef:Ik vind het zeer jammer van de Fidermark, ik vond dit 1 van de meest aansprekende paarden van de dag! Ik vind het raar dat ze de special d x astronaut dan wel de kans hebben gegeven en dit paard niet. Ik vond de special d x astronaut een beetje een wereldverneuker door zijn mooie hals en allure. Dit paard had een hele slechte stap en ook last van veel spanning.
Maar ja ze gooien er bij het KWPN wel vaker goede hengsten uit!
helemaal mee eens![]()
er gingen heel wat mindere hengsten dan de Fidermark door.
Suzanne F. schreef:Ja dat plaatje was wel heel grappig ja, wat een stunt ook van het NRPS hoor... pfff
gomir schreef:Suzanne F. schreef:Ja dat plaatje was wel heel grappig ja, wat een stunt ook van het NRPS hoor... pfff
Praat me eens bij![]()
Ik heb er nu al meer mensen over gehoord, ik geloof dat ik even iets gemist heb ofzo...