Haha, ik dacht 2 pagina’s in een nacht er bij. Ze moet wel bevallen zijn. Maar nee hoor, wat een foptante
SunnyHorse
Geplaatst: 01-06-25 06:49
Zenuwslopend en zeer vermoeiend hè? Meer kun je niet doen dan alleen waken en opletten.
Kan ook overdag nog. Hier de merrie 8:00 gecheckt bij buiten zetten, trok nog een drafje en stond niet anders dan anders te grazen. En een uur later trof mijn buurvrouw een veulen in de weide.
Ik wacht geduldig af, en blijf duimen voor een gezond veulen.
djodjodjo
Geplaatst: 01-06-25 10:24
Hier nog een van de vele die dagelijks dit topic checkt. Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat ik vanuit de trein je merrie zag staan met een prachtig bont veulen wat er net naast stond (haha het houdt me bezig blijkbaar )
Maar ik gun het je heel erg, zo’n mooi gezond veulen!
Vanuit de trein zou best knap zijn! Ik heb er ook de meest bizarre dromen over. Vannacht droomde ik dat er een veulen uit kwam ter grootte van een puppie
xYaartje
Geplaatst: 01-06-25 11:30
Vicky houd wel heel bokt goed bezig zo . Hier niet over Vicky gedroomd, maar het denken dat het niet komt heeft niet geholpen. Ze heeft er vooral goed gehoor aan gegeven door het daadwerkelijk niet te laten komen . Hoop voor jou TS dat de kleine er snel is!
Percy
Geplaatst: 01-06-25 12:31
Als het nu vannacht na 00.00 uur komt, dan is het toch op mijn verjaardag Ben benieuwd.