Wat ontzettend heftig!! Enorm veel sterkte met dit verlies. Ik hoop van harte dat haar veulen het wel mag redden. Wat een roller coaster zo voor jullie
Roza doet het super. Gelukkig heeft ze heel veel gedronken de eerste 2 uur voor het mis ging. Biest heeft ze allemaal binnen en nog normale melk van Zilver zelf Ze heeft nu een dekentje op. Ze is fantastisch. Mijn laatste cadeau van zowel Zilver als Faline Ik voel mij zo schuldig. De tweede al die door mijn schuld is overleden. Ik wou dit veulen…
We proberen bij Minthe of starten de merrie van mijn moeder op. Die heeft al eens 2 veulens gehad. Morgen even kijken
Knapperd Ze keek zo trots, zo verliefd. Zoals altijd. Och sorry lieve schat..
Bernadth99
Geplaatst: Vandaag, 04:46
Meid, wat erg. Ik ken je niet persoonlijk maar volgde al je topics, ik vond Zilver een geweldig paard. Jullie band spatte van de foto's af. Wat afschuwelijk dat juist jullie dit meemaken.Ik hoop echt dat met het prachtige veulen alles goed komt. Heel veel sterkte!
Ik ging naar bed met een prachtig veulen bij zilver en word wakker met een overleden zilver.
Kabayo heel erg veel sterkte, dit is het ergste wat je mee kunt maken. Ik hoop dat het gelukt is met de merrie van je moeder inmiddels. Maar alsjeblieft geef jezelf niet de schuld. Dit zijn uitzonderlijke dingen die zelden gebeuren en het is echt niet meer dan hele domme pech hebben. Als iemand alles voor haar diertjes doet ben jij dat wel.
Ga jezelf hier geen schuld van geven!!! Ze had ook morgen een been kunnen breken...het leven is hard en soms mooi en soms fantastisch en soms bikkelhard! Met 'wat als....' heb je echter geen leven meer, geen hoogtepunten geen dieptepunten. Dit is zwaar klo.te zachtjes gezegd maar ga dit niet en nooit jezelf verwijten. Zilver zelf vond moeder zijn fantastisch en je hebt haar de allerbeste zorg gegeven. Helaas kon ook die haar niet redden.
Neee niet jou knappe Zilver. Jou knappe merrie die jou eindelijk je droom veulen heeft gegeven. Nu is ze nog specialer. Ik schrok enorm op instagram toen ik het las.
Enorm veel sterkte met dit enorme verlies van jou knappe Zilver. Verwijt je zelf niks meis
Toushie
Geplaatst: Vandaag, 06:03
Oooh nee. Ik wou zeggen wat een geweldig jaar voor jou. Alles wat je wenst en dan dit een nachtmerrie uiteindelijk.
Gefeliciteerd met knappe roza. Naar ontzettend veel sterkte met het verlies van zilver. Dat het plots zo fout is gegaan.
Neem het jezelf niet kwalijk. Dat is heel makkelijk , krijg je zilver niet meer mee terug en het is ook niet jou fout.
AnsoDM
Geplaatst: Vandaag, 06:05
Ik ben in schok. Van het lezen van een veulen dat je wilde naar zilver die er niet meer is. Mijn hart breekt. Heel veel sterkte gewenst met dit verlies! Maar alstublieft, zoals eerder gezegd, neem het jezelf niet kwalijk! Je hebt alles er aan gedaan! Zilver heeft een fantastisch leven gehad met een fantastisch baasje! Ze was altijd zooo trots op haar kinders! Een fiere moeder! Geef jezelf ook de tijd om te rouwen! En ondanks alles probeer toch wat te genieten van de twee knappe veulens dat je hebt! Toch nog gefeliciteerd met je knappe merrie veulen ook al voelt het misschien dubbel