Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

deze merrie zullen we sowieso ook geen ph kunnen testen
 deze merrie zullen we sowieso ook geen ph kunnen testen 

dat zijn ervaren merries… even om wat vertrouwen voor mijzelf terug te krijgen. Maar ik ben bang dat Odessa andere plannen heeft
 dat zijn ervaren merries… even om wat vertrouwen voor mijzelf terug te krijgen. Maar ik ben bang dat Odessa andere plannen heeft   

pien_2010 schreef:Iedereen op Bokt doet het dus is echt geen kritiek. Wat ik me als leek afvraag, kan dat geen kwaad die druppels uit de uiers halen van de merrie? Zit daar geen risico aan op ontstekingen?
Elke keer als ik dat zie vraag ik me dat af en nu dacht ik :" ik stel die vraag eens".
 Vaak zitten die druppels al in het speentje. Als je echt gaat lopen wroeten om er iets uit te kunnen krijgen, dat lijkt mij meer kwalijk maar ik antwoord uit mijn eigen perspectief, ik ben ook geen dierenarts
 Vaak zitten die druppels al in het speentje. Als je echt gaat lopen wroeten om er iets uit te kunnen krijgen, dat lijkt mij meer kwalijk maar ik antwoord uit mijn eigen perspectief, ik ben ook geen dierenarts  

linda2008 schreef:Ik heb bij een mini nog nooit de druppels er aan gehad dus als ik daarop moet wachten dan valt er weinig te testen…
 .
 .                                                         
 daarnaast ken ik mijn merries goed en heb nog steeds een 100% marge dat ik de juiste dag erbij ben. (ok ok ok, 1 x was ik 2 minuten te laat omdat ze hem er zo snel uitfloepte en ik in de auto hem eruit hoorde floepen op de camera).
 daarnaast ken ik mijn merries goed en heb nog steeds een 100% marge dat ik de juiste dag erbij ben. (ok ok ok, 1 x was ik 2 minuten te laat omdat ze hem er zo snel uitfloepte en ik in de auto hem eruit hoorde floepen op de camera).                                                         

(had liever eerst een ervaren merrie maargoed ze laten zich niet sturen
 (had liever eerst een ervaren merrie maargoed ze laten zich niet sturen  )
 )