Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Electra63 schreef:Kirsten Brouwer stuurde anders prima op Ferguson.
Boston heb ik niet veel mee.
Is een tijdje door een subtopruiter hier uit de buurt gereden.
Electra63 schreef:Hij was natuurlijk een stuk verder inmiddels in ontwikkeling dan 6 jaar geleden ofzo bij Kirsten.
Ik vind dat soort vergelijkingen ook niet reeel.
GabberGill schreef:Zeer prettig voor bosco dat hij nu gewoon op werk mag richten ipv dekken en de hoge sport. Dat maakte hem namelijk kapot.
Als hier eerder over nagedacht was had Esmee haar credits mogen behalen met haar knap geleverde staaltje werk.
Febe zal best een fijne ruiter zijn, maar mijn mening blijft dat Esmee dit paard aan het lopen heeft gekregen.
Fijn dat hij weer naar voren komt, maar jammer op de manier hoe dit zo gelopen is.
GabberGill schreef:Zeer prettig voor bosco dat hij nu gewoon op werk mag richten ipv dekken en de hoge sport. Dat maakte hem namelijk kapot.
Als hier eerder over nagedacht was had Esmee haar credits mogen behalen met haar knap geleverde staaltje werk.
Febe zal best een fijne ruiter zijn, maar mijn mening blijft dat Esmee dit paard aan het lopen heeft gekregen.
Fijn dat hij weer naar voren komt, maar jammer op de manier hoe dit zo gelopen is.
janderegelaa schreef:GabberGill schreef:Zeer prettig voor bosco dat hij nu gewoon op werk mag richten ipv dekken en de hoge sport. Dat maakte hem namelijk kapot.
Aan de andere kant denk ik dat hij dankzij Esmee dit niveau gehaald heeft maar dat het hoogste er niet in zit.
GabberGill schreef:janderegelaa schreef:Aan de andere kant denk ik dat hij dankzij Esmee dit niveau gehaald heeft maar dat het hoogste er niet in zit.
Esmee had hem GP klaar dus ik denk dat je je vergist