Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Timo_040 schreef:Ik denk niet dat Alexandro Valegro heeft in kunnen halen met de verkiezing.. Op http://www.KWPN.org mocht ook gestemd worden en daar was 90% van de stemmen voor Valegro.
Dees schreef:Wassen neus, die hele verkiezing... dat mensen daar nog serieus aan meedoen
misterA schreef:Dees schreef:Wassen neus, die hele verkiezing... dat mensen daar nog serieus aan meedoen
Wat me het meest stoort, de leden die stemmen, worden totaal niet serieus genomen.
Alle stemmen tellen mee voor 40%, de commissie "Paard van het jaar" heeft de overige 60% van de stemmen. Dus die hele verkiezing is flauwe kul.
NatasjavE schreef:Maar hoe vinden jullie de nieuwe groepsindeling?
Ik vind het wel jammer niet de hele jaargang te kunnen zien op een dag. Ik vind de 3e bezichteging dressuurpaarden ook erg leuk om te bekijken.
Jord schreef:NatasjavE schreef:Maar hoe vinden jullie de nieuwe groepsindeling?
Ik vind het wel jammer niet de hele jaargang te kunnen zien op een dag. Ik vind de 3e bezichteging dressuurpaarden ook erg leuk om te bekijken.
Ik vind het een aanfluiting, heb KWPN ook al een mailtje gestuurd. Als liefhebber van spring- en dressuurpaarden kun je nu eigenlijk 4 dagen gaan. Ik heb mijn paarden thuis en een baan dus dat is voor mij niet te doen. De zaterdag met de 3e bezichtiging van alle fokrichtingen vond ik juist altijd een leuke dag en ook de kampioenskeuringen. Ook ging ik altijd naar de springavond maar ook die is over 2 avonden verspreid a 19,50 per avond, die laat ik dus vallen en of ik de zaterdag ga weet ik ook nog niet. In ieder geval alleen voor de vrijdag kaarten besteld.