Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woestein schreef:Sky_As schreef:
Even op onderzoek uit geweest...
Dit blijkt Montecristo te zijn...
Uit het BOKT WIKI:
Montecristo is zijn internationale carrière gestart onder Liseon Kamper en won op 5 jarige leeftijd de Pavo Cup. Daarna werd hij uitgebracht in de dressuursport door Kirsten Beckers en kreeg hij de sportnaam Broere Montecristo. In 2005 debuteerde Kirsten Beckers met hem op Grand Prix niveau. In november 2010 is hij aan zijn tweede carrière begonnen onder Anne Meulendijks.
1999, Kampioen 5-jarige dressuurpaarden Pavo Cup
2000, 5e plaats Wereld Kampioenschap jonge dressuurpaarden in Verden
2005, CDIO Rotterdam, Grand Prix, 11e
2005, CSI voor Hengsten Zwolle: Grand Prix, 2e
2005, CDI Stuttgart: Grand Prix, 13e
2006, Concours Breda Hippique, Grand Prix, 1ste
2010, Junioren CHIO KNHS Cup, 5e plaats onder Anne Meulendijks
Dees schreef:Smaken verschillen. Ik houd gewoon niet van dat gedribbel, ik wil meer ruimte. Dat 'staart erop, kop erop' vind ik funest voor de gangen en dat hadden deze types toch al niet zo overtuigend... Heb me echt moeten concentreren om er een paard in te zien, sorry...
Suzanne F. schreef:Ik word ook blijer van de bovenste hoor. Maar ik denk dat Arie de bovenste een beetje neerwaarts vindt en de onderste erger neerwaarts.
Woestein schreef:
Dees schreef:.Mimp3, helemaal mee eens. Zo'n veulen hangt bij 7 maanden dracht toch al mooi zwaar in de flanken. Dan kan een merrie haar achterbeen niet meer optimaal naar voren brengen.
Dees schreef:Zie Arie53, daar ga je de mist in.
Het been moet al naar voren worden gebracht vanuit de lendenen.
Dees schreef:Zie Arie53, daar ga je de mist in.
Het been moet al naar voren worden gebracht vanuit de lendenen.
Een goed paard beweegt zijn schenkel ook naar voren.
Voor jouw begrip, het schenkel zit boven het spronggewricht. Dus ook de knie is bij de beweging betrokken.
Wat voor nut hebben die gewrichten dan in jouw theorie?