Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
essiesilly schreef:mag je dit jaar eigenlijk wel de oren nog uitscheren? dat mocht toch niet meer ofzo?
ik vind wel dat je oren, neus, beentjes enz op moet scheren maar ken genoeg paarden die gewoon met een (verzorgde!) ongeschoren staart naar de keuring gaan hoor. gebeurd lang niet altijd meer
Jord schreef:Staart vlechten vind ik ook niet mooi, ik hou 'm gewoon zo, scheren doe ik ook niet. Ik neem aan dat een jury professioneel genoeg is om door een gevlochten, geschoren of "losse" staart heen te kijken.
Haha Es jij zit maar in over die winter, maar ik denk ook wel dat we nog laat in de winter een partij sneeuw en ijs gaan krijgen hoor.
Jord schreef:Staart vlechten vind ik ook niet mooi, ik hou 'm gewoon zo, scheren doe ik ook niet. Ik neem aan dat een jury professioneel genoeg is om door een gevlochten, geschoren of "losse" staart heen te kijken.
MariekeA schreef:NatasjavE schreef:Als het door de zeikanten wegscheren de croupevorm beter naar voren komt zou ik dat voor de keuring maar doen.
Haar dat groeit wel weer.
Wel lastig als de croup toch minder uit zit als het haar geschoren is
Jord schreef:Natasja, dat weet ik allemaal wel, maar dat is nu juist wat ik bedoel, het is allemaal optisch dus de jury kijkt daar wel doorheen.
Mosh schreef:In Oene, Gelderland