Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Suzanne F. schreef:[Niet dat ik weet.
Maar ben niet zo thuis in die veilingwereld. !
Suzanne F. schreef:Begrijp ik dus goed dat de Tootjes zwaar tegenvallen in de prijzen???? Vergeleken met de prijzen van de andere veulens die ik net hoor?
ceasario schreef:Suzanne F. schreef:[Niet dat ik weet.
Gewoon met vrienden en kennissen wat dollen en bieden..
Tot er zo'n figuur als jij ook mee gaat doen..
Dan moet de verkoper ff kijken hoe "geil" ben je dat je hem wil hebben...nl. hoe reageren je vrienden..
en dan bied hij weer tegen je op..om je nog "geiler" te maken...Intussen houd je als verkoper goed je omstanders in de gaten..
daar kun je meestal aan zien of de pieken op zijn of niet..
Dus je gaat nog een keer mee. en de vrienden van de koper klappen er over heen...en jij zegt sorry de prijs is me te ruig..
en de verkoper mag het dier voor bv. 23000,- mee naar huis nemen en ff comm. lappen..
Ik heb er ook wel eens een terug naar huis genomen.
ceasario schreef:Suzanne F. schreef:[Niet dat ik weet.
Gewoon met vrienden en kennissen wat dollen en bieden..
Tot er zo'n figuur als jij ook mee gaat doen..
Dan moet de verkoper ff kijken hoe "geil" ben je dat je hem wil hebben...nl. hoe reageren je vrienden..
en dan bied hij weer tegen je op..om je nog "geiler" te maken...Intussen houd je als verkoper goed je omstanders in de gaten..
daar kun je meestal aan zien of de pieken op zijn of niet..
Dus je gaat nog een keer mee. en de vrienden van de verkoper klappen er over heen...en jij zegt sorry de prijs is me te ruig..
en de verkoper mag het dier voor bv. 23000,- mee naar huis nemen en ff comm. lappen..
Ik heb er ook wel eens een terug naar huis genomen.
janderegelaa schreef:De kinderen van Jazz zijn misschien beter dan Jazz zelf maar een nakomeling van hem pik je er wel zo uit. Niet alleen op model maar ook op de manier van bewegen. En ik moet zeggen dat ik bij de meeste veulens van Totilas wel de halsvorm herken maar de beweging zeker niet.
Lilliputter schreef:Jazz draait al jaren mee, Totilas enkel 1 jaar in de fokkerij. Beetje voorbarig om die twee op basis van 1 veiling te vergelijken en daar conclusies uit te trekken.
Lilliputter schreef:Jazz draait al jaren mee, Totilas enkel 1 jaar in de fokkerij. Beetje voorbarig om die twee op basis van 1 veiling te vergelijken en daar conclusies uit te trekken.