Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande schreef:We doen allemaal ons best, investeren vaak veel geld, dan zou zoiets niet moeten voorkomen.
Ik betrek het niet direct op mijn eigen merrie, maar in het algemeen die dag en ja ik zal het ergens in het najaar bij de afdeling aankaarten, nu heeft het geen zin meer.
Rhea schreef:sarabande schreef:We doen allemaal ons best, investeren vaak veel geld, dan zou zoiets niet moeten voorkomen.
Ik betrek het niet direct op mijn eigen merrie, maar in het algemeen die dag en ja ik zal het ergens in het najaar bij de afdeling aankaarten, nu heeft het geen zin meer.
dat doe je wel want je zegt dat het je punten heeft gekost.
Maar goed het was het wachten erop wie dit jaar daar schuld aan had.... De voorbrenger, de ruiter, of de ruiter daarvoor, of de ruiter daarvoor of de ruin van de ruiter daarvoor of of of altijd iemand anders.
Net als het eeuwige veroordelen van mensen die willen fokken met een merrie terwijl ze nog niet naar de keuring zijn geweest, en dan zelf wel met een merrie fokken die niet eens stb waardig is.
Je geeft aan dat ze als opmerking op het exterieur hoogbenigheid miste en nu beweer je dat het voorbeengebruik niet goed getoond heeft kunnen worden door spanning...????
En dat geeft Weule een nette reactie waarin hij vraagt om respect voor het werk dat die mensen vrijwillig doen en dan wordt hij ook nog eens afgeblafd...
sarabande schreef:Ach odessa wat een tegenslag, hoop ten eerste dat het goed komt met de merrie
Je mag trouwens altijd naar een latere keuring met een DA attest, als dat een optie is kan je dat bij het KWPN navragen
gr_roos schreef:sarabande schreef:Ach odessa wat een tegenslag, hoop ten eerste dat het goed komt met de merrie
Je mag trouwens altijd naar een latere keuring met een DA attest, als dat een optie is kan je dat bij het KWPN navragen
Geldt dat ook voor een merrie die bij de hengstenhouder staat?
Als de mijne volgende week niet drachtig wordt gescand dan staat ze op de dag van keuren bij de hengstenhouder om geínsemineerd te worden.
Grapje schreef:Wat betreft de aanjagers, ik heb al meerdere malen mee gemaakt van Loeffen in het jury corps zat, alle aandrijvers naar het midden van de ring verwees en in zn uppie het paard over het lijntje liet gaan, het paard bezat het talent, maar dat kwam door de zwepen niet tot uiting, en dat zag de beste man.
Grapje schreef:seabiscuitje schreef:Dan kan ze toch nu een rapportje op laten maken dat ze geblesseerd is? Dat is ze immers toch ook..
Ik maak nergens uit op dat die van Roos geblesseerd is?