Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
misterA schreef:mbkaatje schreef:Alle bokkers die een hengst hebben of hebben gefokt die naar de tweede bezichtiging mag, gefeliciteerd. Mooi om mee te maken!
De Jazz x Ferro is wel een heel leuk ding, maar ik vind 'm voor een 2,5 jarige wat "te klaar". Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe hij zich verder ontwikkeld. Ik vind de Krack, de vos (428?) aansprekender.
In ieder geval zie ik hier al mooie exemplaren voorbij komen.
De Jazz x Ferro is van 17 jan, is nog heel jeugdig.
Kleinzoon van Kilbria. Extra hengst.
De "duits" gefokte hengsten, vielen over het algemeen bar tegen, met name lang en traag achterbeen en in de galop.
yvonnepuntnl schreef:Frenka schreef:Heeft iemand de Don Schufro's gezien? Daar ben ik wel benieuwd naar. nr. 384 en 385
385 Don Schufro x Rubinstein vond ik een mooie, royaal ontwikkelde hengst, maar moet in beweging duidelijk krachtiger worden en meer bergop bewegen.
384 Don Schufro x De Niro is gezonken in het middenstuk, heeft een wat kort voorbeen en dat zie je in de beweging terug, te weinig gedragen. Ik vond hem in galop wel mooi bergop bewegen.
s0173957 schreef:Als die goed genoeg blijkt te zijn zal hij wel ggk worden. Maar ik vind niet dat ze soepeler met hem zouden moeten omspringen omdat hij nu toevallig bont is...
kitag1rl schreef:Ik ben groot bont fan dus ben blij dat er wederom een bonte bij zit! Heb hem verder niet zien lopen dus kan niks zeggen over zijn kwaliteit. Maar ben zeker voor meer kleur binnen het KWPN, MITS het kwaliteit is!
anneliesdj schreef:Ja hetzelfde hier, vind het altijd jammer dat er maar zo weinig bonte hengsten worden aangeboden.
Zijn mensen gewoon bang dat ze geen kans maken omdat hij bont is of worden er maar zo weinig bonten gefokt?
misterA schreef:De Jazz x Ferro is van 17 jan, is nog heel jeugdig.
Kleinzoon van Kilbria. Extra hengst.
De "duits" gefokte hengsten, vielen over het algemeen bar tegen, met name lang en traag achterbeen en in de galop.
mbkaatje schreef:Zelf heb ik geen hekel aan bont, maar ik zou er niet zo snel op gaan fokken. Er zijn wel bont liefhebbers, maar of het voor de handel ook zo handig is vraag ik me wel eens af. Ik fok toch ook liever een "effen".
Maar op zich zou het niet verkeerd zijn als er eens een leuke bonte hengst goedgekeurd wordt.
Suzanne F. schreef:Bont is echt wel gewild hoor.
En tja dat er Samber inzit is niet zo gek binnen het KWPN he? Als enige bonte hengst.![]()
Dat wordt het grote nadeel natuurlijk. Elke bonte KWPN-er zal Samber bloed voeren.
Suzanne F. schreef:Bont is echt wel gewild hoor.
En tja dat er Samber inzit is niet zo gek binnen het KWPN he? Als enige bonte hengst.![]()
Dat wordt het grote nadeel natuurlijk. Elke bonte KWPN-er zal Samber bloed voeren.
Oh nog 1 dag... ben zo benieuwd hoe Nico het morgen gaat doen!! *bijt nageltjes*
Heb geen idee hoe hij er nu uitziet. Ik heb hem als veulen verkocht.