Mooi hoor! De hengsten lijken zich prima te ontwikkelen, complimenten voor het team
Suzanne F.
Geplaatst: 19-05-10 12:21
Wat een lekker hapje is de Florencio zeg!!
Frenka
Geplaatst: 19-05-10 12:22
Bedankt voor de foto's FF! De Uphill en de Vivaldi spreken me niet echt aan. De LL heeft zo te zien zijn beste gang in de galop. De Florencio ontwikkeld zich prima, aansprekend beestje. In ieder geval van de foto's de beste van het stel.
Vind de Vivaldi & de Uphill indd het meest tegenvallen. LL zijn galop sterkste gang, maar de draf moet toch uiteindelijk sterker worden. Verder vind k het wel een aansprekend paard!!
Verder de Florencio echt een aansprekende hengst. Die gaat het nog wel ver schoppen! En zo op de foto te zien is de Oscar wel goed verbeterd.
Erg benieuwd naar volgende week
RolandHitze
Geplaatst: 19-05-10 13:14
Ik ben vanmorgen ook geweest... En ja de Florencio maar ook van de Winningmood was ik erg gecharmeerd!
winningmood vond ik ook een topdier, moet nog ene klein beetje sterker worden in draf, maar das niet gek op die leeftijd, en een gruwelijk mooie kop erop!
De Floris is door Nico Witte en Tamerus beheer gekocht en naar mijn weten nog niet doorverkocht. De andere hengsten van Nico Witte (oa Bretton Woods) staan ter dekking bij de Dalhoeve, dus grote kans dat Charmeur ook daar ter dekking zal worden aangeboden.
Anoniem
Geplaatst: 19-05-10 18:11
Nou dan Bretton Woods voor 1100 euro met een reg. B veulen of de Floris als ie straks goedgekeurd is, rara welke gaat het worden
Ik hoop dat ze een beetje normaal dekgeld hanteren voor een jonge 3 jarige hengst.
Zou er maar vanuit gaan dat hij niet goedkoop gaat zijn. Als veulen was hij 1 van de duurste veulens en hij was 3e in de kampioenskeuring. Ik gok op min. € 1000,- Vind t dekgeld van Bretton Woods ook wel erg veel voor een hengst die niet KWPN gekeurd is. Mja..
sarabande
Geplaatst: 19-05-10 18:51
Voordeel is dar Bretton Woods voortdurend gratis reclame krijgt in de pers
Wesley_D
Geplaatst: 19-05-10 19:22
[***] schreef:
Nou dan Bretton Woods voor 1100 euro met een reg. B veulen of de Floris als ie straks goedgekeurd is, rara welke gaat het worden
Ik hoop dat ze een beetje normaal dekgeld hanteren voor een jonge 3 jarige hengst.
Ik denk/hoop dat Bretton woods ook nog gekeurd gaat worden.
Dat denk ik. De Vivaldi en de Uphill vind ik het persoonlijk nogal tegenvallen
Lilliputter
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-10 19:45
Bedankt voor de foto's FF!
De Floris en de Oscar spreken mij het meeste aan op deze foto's. De Oscar lijkt zich weer verbeterd te hebben. Dat komt ook overeen met wat ik de afgelopen weken heb gezien.
In mijn ogen zullen deze zeker gekeurd worden;
Florencio Oscar Uphill
fokfanaat
Geplaatst: 19-05-10 20:25
wonderboy schreef:
Florencio Winningmood Oscar LL Sir Donnerhal
Dat denk ik. De Vivaldi en de Uphill vind ik het persoonlijk nogal tegenvallen
Ik gok ook op de Florencio, Winningmood, Lord Leatherdale en Sir Donnerhall. De Oscar ben ik persoonlijk niet zo weg van, de Uphill heb ik m'n twijfels over.