Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gimmick11 schreef:jawel, die van ons is ook voorlopig ster!
Op exterieur genoeg punten, maar beweging net iets te weinig, omdat ze alleen maar door de baan galopeerde...
Nu alleen nog ibop lopen (of EPTM) en dan is ze ster.
Er komt niets op het papier te staan, maar de keurmeesters noemen het wel voorlopig ster (tenminste, zo werd het ons gezegd in alblasserdam door Dirk Reijne en Marjan Dorresteijn.)
Op het moment dat ze met de IBOP wel genoeg punten voor bewegen haalt is ze pas ster... haalt ze dat niet, dan blijft het een stamboekmerrie!!
Waarsch door deze 2 punten krijg ik haar geen voorlopig keur.... maar die IBOP heeft me de volgende stamboekkeuring wel geholpen om haar ster te krijgen. Gimmick11 schreef:jawel, die van ons is ook voorlopig ster!
Op exterieur genoeg punten, maar beweging net iets te weinig, omdat ze alleen maar door de baan galopeerde...
Nu alleen nog ibop lopen (of EPTM) en dan is ze ster.
Er komt niets op het papier te staan, maar de keurmeesters noemen het wel voorlopig ster (tenminste, zo werd het ons gezegd in alblasserdam door Dirk Reijne en Marjan Dorresteijn.)

Heb geen foto's helaas moest ik werken! vwmissy schreef:mijn merrie had 70 voor exterieur en 65 voor beweging, mij werd dan ook aangeraden door de jury om haar de IBOP te laten lopen .. weet iemand wat er precies verwacht wordt bij de IBOP voor een 5 jarige ?