Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meredith schreef:en kajanus je bent de enige met een houston.![]()
Ik heb 9 concurenten waaronder die goedgekeurde in duitsland nr 645![]()
en van de sandreo,s zijn er helemaal wat.19
vossie schreef:De enige Houston zeg.....
Dames ik heb geen boekje, hoeveel Jazzen en Gribs worden er getoont? Daar ben ik wel benieuwd naar!
Myrdal schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er ook een Diamond Hit x Metall heen gaat...
Vind jouw Houston wel een plaatje Kajanus
meredith schreef:Myrdal schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er ook een Diamond Hit x Metall heen gaat...
nr 471 bosley
Myrdal schreef:meredith schreef:Myrdal schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er ook een Diamond Hit x Metall heen gaat...
nr 471 bosley
Thnx, ben ik blij mee, heb zijn moeder vorig jaar gekocht... 19 december ben ik er dus iig!
Ziolette schreef:Ik kom even binnen vallen, lees al even mee, maar had nog niets gepost. Ben het boekje aan het doorspitten en er loopt ook nog een Krack x Usmeralda ster v. Métall x El Corona mee, dus als je nog meer familie wil zien.
meredith schreef:heb je al gezien wat je moet doen op het straatje kajanus?
Sjoert schreef:Ik kreeg vanuit Duitsland de vraag wat voor Van the Man er mee deed. Kan iemand van jullie dat nazoeken?
Thanks!
P_Tries schreef:Is het boekje ok te bestellen via een site of iets dergelijks?
Ik wilde graag eens weten hoeveel Rhodium's er mee doen, vriendin van mij gaat haar Rhodium laten keuren.
Mischien is er iemand die dit voor mij even na kan kijken?
liliputter schreef:Hoeveel painted black´s komen er? Zou iemand willen kijken welk nummer die van 'ons' heeft. Painted black x Chronos