Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Phonix schreef:https://www.facebook.com/share/v/1BsX3S ... tid=wwXIfr Hier laatste video

janderegelaa schreef:Phonix schreef:https://www.facebook.com/share/v/1BsX3S ... tid=wwXIfr Hier laatste video
Nu op de juiste snelheid afspelen en dan heb je het echte beeld….

Phonix schreef:Wat ik vooral ziet in Nederland op dit moment is dat er weinig paarden die echt door het lijf loopt. Het is of een goed voorbeen, of sommige die een goede actherbeen hebt. Maar in de categorie goed los door het lichaam met een goede actherbeen en voorbeen vindt je weinig. Zeker als je met een goede karakter wilt.
carola schreef:Phonix schreef:Wat ik vooral ziet in Nederland op dit moment is dat er weinig paarden die echt door het lijf loopt. Het is of een goed voorbeen, of sommige die een goede actherbeen hebt. Maar in de categorie goed los door het lichaam met een goede actherbeen en voorbeen vindt je weinig. Zeker als je met een goede karakter wilt.
Ben je gisteren in IJsselmuiden geweest op de hengstencompetitie?
Ik wel, en ik ben het niet met je eens. Daar liepen meerdere jonge hengsten uit Nederland met een fijn voorbeen én achterbeen en een goed lichaamsgebruik, en die waren fijn te rijden en werkwillig.
Dit soort uitspraken die je doet vind ik heel generaliserend en schrijft alle Nederlandse hengsten in één keer af. En dat kan als dat jou mening is, maar dan ben ik wel heel benieuwd waar die mening op is gebaseerd en wat je zelf allemaal bezoekt om (jonge) hengsten te bekijken.

Phonix schreef:Wat ik vooral ziet in Nederland op dit moment is dat er weinig paarden die echt door het lijf loopt. Het is of een goed voorbeen, of sommige die een goede actherbeen hebt. Maar in de categorie goed los door het lichaam met een goede actherbeen en voorbeen vindt je weinig. Zeker als je met een goede karakter wilt.
carola schreef:Phonix schreef:Wat ik vooral ziet in Nederland op dit moment is dat er weinig paarden die echt door het lijf loopt. Het is of een goed voorbeen, of sommige die een goede actherbeen hebt. Maar in de categorie goed los door het lichaam met een goede actherbeen en voorbeen vindt je weinig. Zeker als je met een goede karakter wilt.

Phonix schreef:Je moet een beetje rustig aan doen met je aannames.

Phonix schreef:Wat denken mensen van de hengst grey tonic hier?
XMaaiike schreef:Phonix schreef:Wat denken mensen van de hengst grey tonic hier?
Ik heb er mee gedekt dit jaar, tot 2x toe geen sperma kunnen krijgen op het moment dat ik het nodig had (en ik had hier van te voren over gebeld! toen werd me verzekerd dat het wel goed zou komen)... Er is ontzettend veel mee gefokt wat ik begreep van de hengstenhouder. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt.
Verzendkosten waren even duur als dat ik een hengst uit NL had gekozen en het verstuurd had moeten worden.