Kletstopic dressuurfokkerij II

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

misterA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:57

s0173957 schreef:
Phonix schreef:
Dan moet je wel uitleggen wat dat dingetje is.

Vind ik nu ook...
Ofwel zeg je niks ofwel zeg je wat je weet.

Ik zou zeggen, let goed op, hou oren en ogen open.
Dat kan ook een uitdaging zijn.

Om dan toch maar een tip te geven, ik heb een aantal afstammelingen van hem gezien die wat kramperig aandoen.
Laatst bijgewerkt door misterA op Gisteren, 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

misterA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:00

janderegelaa schreef:
Wel bijzondere genomineerden voor dressuurpaard van het jaar…. Red Viper, Vivaldi en Hexagons Luxuriouzz N.O.P.T.

Dan is de keuze niet zo moeilijk.

De hengst van de eeuw. Om hem als paard van het jaar te benoemen doe je hem enorm te kort. En een ruin te nomineren die nauwelijks een podiumplek heeft gehaald? Misschien over een paar jaar maar het toont een beetje armoedig .

misterA

Re: Kletstopic dressuurfokkerij II

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:58

Voor paard van het jaar is dit een armoedig lijstje. Op Vivaldi na. We hebben een enorm grote database met paarden die echt wat voor de sport én de fokkerij hebben betekend. Een lijstje met meerdere Prestatiemerries. Of hengsten die van grote betekenis zijn geweest of nog zijn. Totilas, Bordeaux, B.H.Zack, Vitalis...om maar een paar te noemen. En wat is er mis om een hengst of merrie nogmaals te nomineren? Johnson, Negro.. Dan is er tenminste wat te kiezen.