Kletstopic dressuurfokkerij II

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

s0173957

Re: Kletstopic dressuurfokkerij II

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:22

Glamourdale goeie galop vererven?
Vind ik over het algemeen eerder tegenvallen, zeker als je hem zelf bekijkt.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:34

s0173957 schreef:
Glamourdale goeie galop vererven?
Vind ik over het algemeen eerder tegenvallen, zeker als je hem zelf bekijkt.

Kijkend naar zijn genetisch profiel, gebaseerd op 233 nakomelingen op de keuring, is eerder zijn draf maar gemiddeld. De score op zijn galop is wel hoog.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:04

Glamourdale past denk ik de merrie niet echt, maar Dynamic Dream (of misschien een zoon?) zat ik wel al naar te kijken. Twijfelde alleen of hij echt de galop verbeterde. Ze is nu drachtig van een Secret zoon (Secret usb), maar Secret zelf past haar denk ik ook wel goed inderdaad.

Wat doet Morricone qua galop? Hij heeft het op dit lijntje wel al erg goed gedaan.

kel106

Re: Kletstopic dressuurfokkerij II

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:48

Ik vind het inderdaad ook jammer dat je weinig over de zadelpresentaties en nu start van verrichting kan vinden. Hoe de hengsten het deden , wie er nou precies allemaal in Ermelo zijn gebleven en wie niet.. ik volg dit topic maar zodat ik nog her en der wat info op doe :)

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:27

Quir schreef:
Glamourdale past denk ik de merrie niet echt, maar Dynamic Dream (of misschien een zoon?) zat ik wel al naar te kijken. Twijfelde alleen of hij echt de galop verbeterde. Ze is nu drachtig van een Secret zoon (Secret usb), maar Secret zelf past haar denk ik ook wel goed inderdaad.

Wat doet Morricone qua galop? Hij heeft het op dit lijntje wel al erg goed gedaan.

Verbeterd de galop niet perse (trakhener bloed) maar het ligt er denk ik aan wat je precies wilt verbeteren.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:51

Elisa2 schreef:
Quir schreef:

Verbeterd de galop niet perse (trakhener bloed) maar het ligt er denk ik aan wat je precies wilt verbeteren.

Vooral meer ruimte en ook meer sprong. Op zich heeft ze wel genoeg kracht, maar mag meer bodem pakken in galop.

Afbeelding