@Ullaatje: Blijft wel ontzettend gaaf dat ie daar heeft gelopen! Hij is nog jong. Wie weet hoe die zich gaat ontwikkelend

@rex: Ben ook in de gaten aan het houden, maar bij ons op stal gaan we waarschijnlijk een thuiskeuring doen. Hebben er 4 daarvoor.
@supertammy: Ja. Was niet alleen van de merriehouders commentaar op, maar ook van hengstenhouders.
@carola: Same. Vond geweldig volgen zo online! Al mis ik wel de gezelligheid van de Brabanthallen. Vond dat de nakomelingen van Geniaal sowieso heel fijn waren. Vond één ervan geweldig, maar die werd niet doorverwezen omdat ze vonden dat hij te weinig sport in de merrielijn had. Had bijna het gevoel dat ze Helgstrand aan het boycotten waren.
@mistera: Gefeliciteerd! Geweldig zo'n resultaat. Zijn maar weinig inderdaad die dat ook kunnen zeggen!
@kimmie: Ze hadden iets over covid regels, maar verder niks over aangegeven.
Vond in ieder geval wel heel fijn volgen. KWPN heeft wel echt hun best gedaan om het allemaal te presenteren. Heb 4 dagen m'n laptop chronisch op KWPN TV aan gehad op mijn bureau naast mijn andere computer. Alleen vandaag kon ik weinig volgen. Een paar. Kjento viel mij positief op. Alleen zou hij echt beter mogen stappen. Kaygo vond ik werkelijk vreselijk naar te kijken, maar dat kwam denk ik ook meer door de manier van rijden. Zit nu te wachten tot de website wat verder up to date is met video's van vandaag zodat ik kan terug kijken.