En Chin Chin? Dezelfde vraag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petraaken schreef:janderegelaa schreef:Nee voor zover ik weet niet.
Sting staat op de lijst bij het NRPS.
Adriana schreef:Heeft Quite Easy er ook nakomelingen bij? Zo ja, uit wat voor moeder?
En Chin Chin? Dezelfde vraag
zeanine schreef:Je keurt toch je hengst voor je aan het hele traject begint lijkt me.Als extra service naar de deelnemers staat eDigit uit Etten Leur in Ermelo om op verzoek van de eigenaren hun hengst röntgenologisch- en/of op cornage te laten onderzoeken.
Katja schreef:zeanine schreef:Je keurt toch je hengst voor je aan het hele traject begint lijkt me.Als extra service naar de deelnemers staat eDigit uit Etten Leur in Ermelo om op verzoek van de eigenaren hun hengst röntgenologisch- en/of op cornage te laten onderzoeken.
fokfanaat schreef:464, 471, 508 en 512 wel interessant.
liliputter schreef:''onze'' jazz x chronos is doorMet lovende kritiek!! 464 was toch die grote donkere? Vond de eerste Briar helemaal geweldig maar de flemming van van Uytert zag ik nog liever, wat een paard! Heb jammer genoeg alleen de 1e en 2e groep los gezien
janderegelaa schreef:petraaken schreef:
Deze heet Sting II en niet Sting I.
Je hebt gelijk, ik vraag me af waar deze dan nu weer vandaan komt.
liliputter schreef:kri·tiek1''onze'' jazz x chronos is doorMet lovende kritiek!!
Aimee schreef:Ik ben benieuwd naar de Briar's, de 464, de 470 en de 520
meredith schreef:de briar x haarlem was voor ons een verassing om vandaag te zien, wij hebben sinds kort zijn volle broer en deze briar was natuurlijk de mooiste.
Aimee schreef:meredith schreef:de briar x haarlem was voor ons een verassing om vandaag te zien, wij hebben sinds kort zijn volle broer en deze briar was natuurlijk de mooiste.
Vertel me dan eens wat er verder achter zit qua bloedlijnen
zeanine schreef:bron: http://www.kwpn.nl
Dressuurcommissie wijst 18 hengsten aan voor de 2e bezichtiging. 06-12-2007
De dressuurcommissie heeft vandaag tijdens de eerste dag van de in 2005 geboren hengsten 52 hengsten in de baan gehad. Hiervan werden 18 hengsten aangewezen voor de tweede bezichtiging.
Als extra service naar de deelnemers staat eDigit uit Etten Leur in Ermelo om op verzoek van de eigenaren hun hengst röntgenologisch- en/of op cornage te laten onderzoeken.
Onderstaand treft u de doorverwezen hengsten aan.
451 Briar x Julio Mariner xx 1.72 m
452 Briar x Haarlem 1.64 m
459 Dimaggio x Florestan I 1.62 m
464 Don Schufro x Ferro 1.68 m
467 Ferro x Goodtimes 1.68 m
470 Ferro x De Niro 1.68 m
471 Ferro x Krack C 1.70 m
474 Flemmingh x Holland 1.68 m
477 Flemmingh x Ferro 1.67 m481 Florencio x Frühling 1.69 m
482 Florencio x Goodtimes 1.65 m
489 Gribaldi x Welt Hit II 1.68 m
498 Jazz x Royal Dance 1.67 m
503 Jazz x Goodtimes 1.69 m
504 Jazz x Chronos 1.69 m
508 Krack C x Balzflug 1.64 m
512 Krack C x Tin Rocco 1.67 m
520 Laureus x Ferragamo 1.64 m
(persbericht KWPN, overname zonder bronvermelding toegestaan.)