marcolemar schreef:En waarom staat er bij Undigo niets? heb je ook Universeel onder zijn nieuwe ruiter gezien? En hoe was Upperclass?
Meende ergens gehoord te hebben dat Uppie er niet bij zou zijn.
bambi76 schreef:Valdez:
Viel mij een beetje tegen imponeerde mij niet in zijn lopen. Wel mooi type. Heel correct maar miste iets extra's.
bambi76 schreef:Vivaldo:
De jury was positiever over dit paard dan ik. ik zag er wt aan, maar weet niet wat.
Worden allebei heel mooi voorgesteld, maar missen het gouden randje voor mij. Misschien is het dat wel wat er ook bij jou wringt.
Het zou leuk zijn dat er ook een jury zou bij zitten die enkel en alleen jureert op de verwachtingswaarde van de hengst in de fokkerij (dit dan natuurlijk op basis wat hij in de proef laat zien).
Als dit resultaat van deze jury zou samengeteld worden met dat van de jury's die kijken naar het proeftechnische denk ik dat er een gans andere uitslag zou zijn en dat de competitie voor fokkers nog interessanter en vergelderend zou zijn.
Nu vind ik dat er iets te veel gewicht wordt gelegd op het 'gereden zijn'. Begrijp me niet verkeerd, dit is heel belangrijk, maar deze competitie moet duidelijkheid bieden voor de fokkers. Het 'gereden zijn' is zeer belangrijk, maar het is een externe factor die in de fokkerij niet zoveel invloed heeft vind ik.
Als ik wil weten hoe de hengst het doet in het reguliere sportcirquit, ga ik hem daar wel bekijken.
?
)