iemand daar nog geweest en kan mij een indruk geven wat hij/zij er zelf van vond?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Duurt toch lang voordat het rapport van Linhg er op staat. Net als bij Trento toen. Toen hadden ze ook een tijd nodig om er een positief verhaal van te kunnen maken.
janderegelaa schreef:Nee hoor, heb een paar ( beknopte ) verslagen gelezen waar ik blij van werd en waar ik van tevoren al dacht dat het wel wat zou zijn. En bij Lingh heb ik dat bij voorbaat al niet. Maar goed, ik zal zien of ik gelijk heb.
Sammie schreef:pissig negatief zelfsWees eerlijk, Lingh valt gewoon erg tegen qua vaderdier, dat moeten zelfs de idolen toegeven. En qua bloed is hij ook niet intressant, want er lopen genoeg Flemminghs (dekhengsten) rond. En z'n 'half' broer Krack, waar ik ook niet echt weg van ben, doet het toch wel iets beter dan Lingh. Imo voegt hij niks toe qua bloed, karakter of bouw, ik ben dan ook benieuwd wat het kwpn van hem vind.
Mireille1970 schreef:PB geen goede veulens? Poeh heb er toch een paar beste van gezien, al vond ik pappa wat propperig, kan toch van de nafok wel zeggen dat hij goede dieren ertussen geeft...
Mireille1970 schreef:Klinkt goed genoeg. Nu nog mensen die er geweest zijn?
Mireille1970 schreef:Met een geit moet je ook niet fokken en dan hopen dat je een topper krijgt