Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mienke schreef:ik kom net terug uit duitsland, en ben erg trots op de nederlandse prestatie's. het niveau was erg hoog (alweer).
ArGieVai schreef:was de voorselectie op de pavo cup??daar heeft een vriendin namelijk aan meegedaan en was 6e (de 1e 5 gaan door)
ArGieVai schreef:ArGieVai schreef:was de voorselectie op de pavo cup??daar heeft een vriendin namelijk aan meegedaan en was 6e (de 1e 5 gaan door)
waarom geeft nietmand antwoord??????![]()
![]()
Pipo schreef:mienke schreef:ik kom net terug uit duitsland, en ben erg trots op de nederlandse prestatie's. het niveau was erg hoog (alweer).
Vond je![]()
Ik vond de totale kwaliteit van de paarden bijzonder laag...........op enkele uitschieters na!
ceasario schreef:Minderhoud had zelf een opmerking over zijn stap (zie zijn site) , Verspanning voor ?
Gitta1977 schreef:ceasario schreef:Minderhoud had zelf een opmerking over zijn stap (zie zijn site) , Verspanning voor ?
Had het niet over de punten van Uptown, die klopten wel, die van Donnerhall vond ik wat hoog...
Heel gaaf!! Wie had dat verwacht?? Ik in ieder geval niet.. Maar hij is 1 met Uzzo en heeft gewoon een heeeeeeel knap staaltje stuur werk laten zien daar in Verden!! Had hem gelijk een smsje gestuurd om hem te feliciteren.. Vind het heeeeeeeeel erg knap tussen al die goedgekeurde hengsten...KWAM, ZAG EN OVERWON!!!
Pipo schreef:mienke schreef:ik kom net terug uit duitsland, en ben erg trots op de nederlandse prestatie's. het niveau was erg hoog (alweer).
Vond je![]()
Ik vond de totale kwaliteit van de paarden bijzonder laag...........op enkele uitschieters na!
Lynne81 schreef:Een super prestatie van Patrick!!Heel gaaf!! Wie had dat verwacht?? Ik in ieder geval niet.. Maar hij is 1 met Uzzo en heeft gewoon een heeeeeeel knap staaltje stuur werk laten zien daar in Verden!! Had hem gelijk een smsje gestuurd om hem te feliciteren.. Vind het heeeeeeeeel erg knap tussen al die goedgekeurde hengsten...KWAM, ZAG EN OVERWON!!!
![]()
Jammer van Uptown, dat was mijn favoriet vanuit Nederland dan.. En Sarah ook heeeel goed gereden, paardje heeft ook een apart achterbeen!
Pipo schreef:Sarah idem dito, ze stelde die merrie zo ontzettend netjes voor!!

Jan_VT schreef:
Altijd al jammer gevonden dat ze die indertijd van Special D hebben gehaald!
Pipo schreef:Jan_VT schreef:
Altijd al jammer gevonden dat ze die indertijd van Special D hebben gehaald!
Ik vond haar op Special niet echt heel fijn rijden, maar goed.......hengstenrijden is een beroep op zich. Ze heeft nu laten zien dat ze wel KAN paardrijden
.
Gitta1977 schreef:Tanirma liep echt super! Er was een Duitse fotograaf (de Arnd van Duitsland zeg maar..) die zei dat we (Nederland) een heel fijn paard hadden lopen onder van Fessem en dat ze beter kon rijden dan Anky!! Dus heb gezegd dat ik het door zou geven...![]()