Dat is snel gegaan! Gefeliciteerd met dit mooiemeisje, nu nog 1 baby te gaan
corinadrenth
Geplaatst: Gisteren, 22:41
Gefeliciteerd! Heb ik weer goed gegokt
Celine_Famke
Geplaatst: Gisteren, 22:42
Oh wauw, daar is ze dan!! Zooo benieuwd naar de droogfoto's Gefeliciteerd met je 2 knappe veulens! Fijn dat ze zo dicht op elkaar geboren zijn. Nu alle tijd en aandacht voor je eigen kindje. En dan kunnen de veulens straks heerlijk samen spelen.
Wauw, heb je gewoon je hele bestelling gekregen! Gefeliciteerd
senna21
Geplaatst: Gisteren, 22:51
Gefeliciteerd met deze twee knappe veulens , en hun moeders natuurlijk. Nu is Zilver ook oma.
Caily
Geplaatst: Gisteren, 22:57
Gefeliciteerd!!
Twee keer je droom veulen, wat een geluk dit jaar!
Hopelijk vinden ze snel alles af en kan je lekker nog een paar nachten slapen zonder wekker!
Nu zelf nog even vlekkeloos de bevalling door, maar dat gaat vast makkelijker nu de andere twee geweest zijn.
Sweetgirl1
Geplaatst: Gisteren, 22:58
Wauw meis.. je merrie veulens wat je zo graag wou van zilver. Ben zo benieuwd naar de kleur,, lees net classic champagne, ik had die gok in de poll goed
Laatst bijgewerkt door Sweetgirl1 op Gisteren, 23:01, in het totaal 1 keer bewerkt
_Tarzan
Geplaatst: Gisteren, 23:01
Wauw gefeliciteerd! Ik neem aan dat het een blijvertje is?!
Dankjullie wel allemaal Foto’s willen maar niet lukken. Ze wordt al aardig licht
Ze heet Roza Faline E
Ze staat al, ze springt en bokt al rond en heeft al gedronken. Nu nog nageboorte en ontlasting en dan lekker op bed. Dit gaat heel vlot allemaal
Paardenfann4
Geplaatst: Gisteren, 23:36
Wow wat een mooi veulentje, gefeliciteerd met deze vlotte bevalling! Mooie naam ook. Nu jij nog, dan zijn jullie compleet. Succes voor jezelf met de laatste loodjes.
Nou hopen dat morgen de zon ook een beetje wil schijnen (de voorspellingen zijn niet gunstig!), dan hebben we van Roza net zulke mooie foto's als van Remie. En niet te vergeten: van twee veulens die voor het eerst een leeftijdgenoot zien!