Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Toch vind ik dat we haar enorm omhoog moeten helpen als we er waren… ze reageerde nauwelijks op aanraking en ik vind haar niet echt alert. Maargoed even de antistoffen controle afwachten enzo. Ik zoek veel op over dummy veulens en had al bedacht om de dierenarts te vragen om de Medigan Squeeze methode te gaan toepassen als ze bloed kwamen prikken. Maar helaas is ze vanmorgen dan toch overleden…
Wat het nu precies is, weet ik niet… ik ga ook geen sectie laten verrichten.Wat een stom pech jaar!!
linda2008 schreef:Nou het is niet dat wij niet naar de kliniek wilde hoor, daar hebben we het met de dierenarts over gehad maar zuigreflex was goed en ze dronk gewoon goed. Antistoffen kunnen niet zo snel getest worden dus gelijk testen had geen zin… het enige wat ze op de kliniek zouden doen was iedere 2u laten drinken. Nouja dat konden wij zelf ook (of beter)…
StalNollie schreef:Happinez is snap wat je zegt maar in deze waren de aanvallen er al alvorens er een tekort kon optreden.dus ik denk dat je de aanvallen en tekort aan antistoffen in deze los van elkaar moet zien en had geen meerwaarde gehad en had je vooral achter moeten komen waar de aanvallen door zouden komen. En bij zo'n jong dier en wat groter hoofdje(van wat ik kan oordelen op de foto)denk ik zelf echt iets in de hersens en dan is het beter zo (cru gezegd).
Je kan en moet niet alles willen redden. gelukkig oogt de merrie gezond en is zei er nog dat zou mijn meer pijn doen dan een veulen verliezen waar je stom gezegd nog niks mee opgebouwd hebt.
Het is gewoon sh*t.