Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bellatrix schreef:Is er maar 1 kudde? Waarom kan dat niet?
B_Fokker schreef:Of een graas masker, kan die wel gewoon eten/drinken alleen niet meer bij moeders
https://agradi.nl/products/harrys-horse ... -BEALw_wcB
Red_ottb schreef:Ik heb trouwens vandaag even up close gekeken en volgens mij heeft Teddy (nog) geen melk. Hij probeert wel te drinken en likt graag rond haar tietjes () .. Ik neem aan dat ze uiteindelijk natuurlijk wel weer melk gaat produceren?
dierenfan schreef:Red_ottb schreef:Ik heb trouwens vandaag even up close gekeken en volgens mij heeft Teddy (nog) geen melk. Hij probeert wel te drinken en likt graag rond haar tietjes () .. Ik neem aan dat ze uiteindelijk natuurlijk wel weer melk gaat produceren?
Dat zou voor koeienboeren geweldig zijn als er terug melk geproduceerd zou worden op die manier. Ik verwacht eenmaal gestopt blijft het gestopt tenzij nieuwe dracht, nieuw veulen enx
dierenfan schreef:Red_ottb schreef:Ik heb trouwens vandaag even up close gekeken en volgens mij heeft Teddy (nog) geen melk. Hij probeert wel te drinken en likt graag rond haar tietjes () .. Ik neem aan dat ze uiteindelijk natuurlijk wel weer melk gaat produceren?
Dat zou voor koeienboeren geweldig zijn als er terug melk geproduceerd zou worden op die manier. Ik verwacht eenmaal gestopt blijft het gestopt tenzij nieuwe dracht, nieuw veulen enx
Red_ottb schreef:kiko schreef:Hoelang heb je ze uit elkaar gehad? Ik heb die van mij 2 maanden uit elkaar gehad.. toen af en toe kort erbij maar daarna echt uit elkaar want geen zin in dat hij moeders dekt.
7 weken. “Veulen “ is nu ruim 10 maanden