Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoukie schreef:Nou, eerlijk is eerlijk, mag ik daar even ongenuanceerd mijn ongenoegen uiten over het topic hierboven genoemd?
Mag ik dan ook uiten dat het iedere keer dezelfde bokkers zijn die een normaal topic zo verdraaien dat het uitmond op sexuele toespelingen?
Anoukie schreef:Ik had een hele reactie getypt op je post Sprintje maar heb het toch niet geplaatst. Ik weet gewoon dat het dan weer uit de hand gaat lopen en daar heb ik geen zin in.
Ik vind gewoon, dergelijke uitspattingen KUNNEN GEWOONWEG NIET. Ondanks wie het doet. Het is asociaal, egoistisch en onsportief jegens de topicstarter. Om maar niet te spreken van de irritaties die het opwekt bij anderen (zoals overduidelijk bij mij).
sarabande schreef:.
Namelijk van een nieuwe bokker die komt vragen om foktechnische hulp.
Ook al geeft zo iemand aan een KWPN merrie te hebben, hij/zij wordt overspoeld door adviezen om een Groninger, sha, een klein Duits stamboekje etc etc te nemen. Men verdringt en overschreeuwd elkaar om de eigen keuze aan te prijzen. De topicstarter wordt bedolven onder adviezen waar hij/zij niets van begrijpt terwijl het topic al ruziënd verder gaat.
joshua"]
[quote="sarabande schreef:.
Namelijk van een nieuwe bokker die komt vragen om foktechnische hulp.
Ook al geeft zo iemand aan een KWPN merrie te hebben, hij/zij wordt overspoeld door adviezen om een Groninger, sha, een klein Duits stamboekje etc etc te nemen. Men verdringt en overschreeuwd elkaar om de eigen keuze aan te prijzen. De topicstarter wordt bedolven onder adviezen waar hij/zij niets van begrijpt terwijl het topic al ruziënd verder gaat.
sarabande schreef:
Ik heb vrienden en er zijn mensen die denken zoals ik en er zijn mensen die altijd negatief reageerden als ik iets zei doet er niet toe wat.
Als dat benadrukt blijft worden heeft dit topic inderdaad weinig zin
Pipo schreef:[Waarom vind je dat als mensen een andere mening hebben dan jij dat negatief?
Omdat iemand een andere mening heeft, word dat gezien als negatief. Daarmee krijg je niet de beste sfeer in een discussieforum.
[/quote]
Lovely schreef:Joshua, er is in wezen niks mis mee om het eigen waar te verkopen, maar het is lastige materie. Want, in hoeverre is dat betrouwbaar??
Maar ja goed, voor veel hengstenhouders geldt misschien ook wel dat het ze bij de meeste merries niet zoveel uitmaakt wat voor veulen er uit komt, als ze de dekkingen maar verkopen.
Citaat:MADRID - Door in totaal vier bomaanslagen op drie treinen bij drie stations in de Spaanse hoofdstad Madrid zijn donderdagochtend tijdens de ochtendspits zeker 186 mensen om het leven gekomen. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken gemeld. De regering heeft de Baskische separatistische terreurbeweging ETA ervan beschuldigd achter de aanslagen te zitten.
Pipo schreef:Citaat:MADRID - Door in totaal vier bomaanslagen op drie treinen bij drie stations in de Spaanse hoofdstad Madrid zijn donderdagochtend tijdens de ochtendspits zeker 186 mensen om het leven gekomen. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken gemeld. De regering heeft de Baskische separatistische terreurbeweging ETA ervan beschuldigd achter de aanslagen te zitten.
En dan maken wij ons druk dat we niet met elkaar overweg kunnen........
ThePast03"]
[quote="Pipo schreef:Citaat:MADRID - Door in totaal vier bomaanslagen op drie treinen bij drie stations in de Spaanse hoofdstad Madrid zijn donderdagochtend tijdens de ochtendspits zeker 186 mensen om het leven gekomen. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken gemeld. De regering heeft de Baskische separatistische terreurbeweging ETA ervan beschuldigd achter de aanslagen te zitten.
En dan maken wij ons druk dat we niet met elkaar overweg kunnen........